رضایتمندی دانشجویان از خدمات سلف سرویس
به منظور آگاهی از نظرات دانشجویان در خصوص کیفیت غذاها و خدمات سلف سرویسهای دانشجویی در تاریخهای ۱۶ و ۱۷ و ۱۸ اردیبهشتماه سال جاری از دانشجویان نظرخواهی شد. ضمن ابراز خرسندی از اینکه توانستهایم در مجموع رضایت ۷۸% دانشجویان را از کیفیت غذاها و خدمات ارائه شده به دست آوریم، بدینوسیله ضمن اعلام نتیجه نظرسنجی به صورت نمودار ذیل اقداماتی که متعاقب آن صورت گرفته به آگاهی دانشجویان عزیز میرساند. امید است همچنان دانشجویان گرامی با طرح نظرات و انتقال به موقع مشکلات، ما را در ارائه خدمات بهتر یاری نمایند. ۱. کاهش تعداد غذای عدسپلو با گوشت در برنامه ماهیانه به یک وعده ۲. قراردادن غذاهای چلو خورشت کدو و چلو خورشت لوبیا سبز در برنامه ۳. ایجاد تنوع در چاشنیها و دسرها (آب میوه، کیک، موز، ماست یکبار مصرف) ۴. تذکر کتبی به پیمانکار طرف قرارداد در خصوص بالاتر بردن کیفیت بعضی از غذاها و رعایت اصول بهداشتی. با تشکر مدیریت امور دانشجویی
ادامه مطلب