اخبار دانشگاه - آرشیو

انجام مناقصه عملیات اجرایی ساختمان دانشکده علوم انسانی دانشگاه کاشان

پیرو تصویب طرح احداث دانشکده ادبیات و علوم انسانی و تعیین مشاور تهیه نقشه های اجرایی و نیز انجام سایر مقدمات قانونی لازم جلسه گشایش پیشنهادات مناقصه عملیات اجرایی ساختمان این دانشکده در روز سه شنبه مورخ ۱۳/۱۰/۸۴ در دانشگاه برگزار گردید. در این نشست که با حضور اعضاء کمیسیون مناقصه دانشگاه و نمایندگان پنج شرکت مناقصه گر تشکیل گردیدکلیه مدارک و مستندات تحویل شد و نیز قیمت پیشنهادی توسط شرکت های مذکور مورد بررسی مقدماتی قرار گرفت. لازم به ذکر است نتیجه نهایی مناقصه مذکور پس از انجام بررسی های لازم کارشناسی توسط شرکت مشاوردر مهلت زمانی دو هفته از تاریخ مذکور اعلام خواهد گردید.

ادامه مطلب

انجام مناقصه عملیات اجرایی ساختمان دانشکده علوم انسانی دانشگاه کاشان

پیرو تصویب طرح احداث دانشکده ادبیات و علوم انسانی و تعیین مشاور تهیه نقشه های اجرایی و نیز انجام سایر مقدمات قانونی لازم جلسه گشایش پیشنهادات مناقصه عملیات اجرایی ساختمان این دانشکده در روز سه شنبه مورخ ۱۳/۱۰/۸۴ در دانشگاه برگزار گردید. در این نشست که با حضور اعضاء کمیسیون مناقصه دانشگاه و نمایندگان پنج شرکت مناقصه گر تشکیل گردید کلیه مدارک و مستندات تحویل شد و نیز قیمت پیشنهادی توسط شرکت های مذکور مورد بررسی مقدماتی قرار گرفت. لازم به ذکر است نتیجه نهایی مناقصه مذکور پس از انجام بررسی های لازم کارشناسی توسط شرکت مشاوردر مهلت زمانی دو هفته از تاریخ مذکور اعلام خواهد گردید.

ادامه مطلب

معرفی مسئول جدید دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان

حجت الاسلام و المسلمین موسی مستقیمان مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان شد. صبح دوشنبه ۱۹/۱۰/۸۴ طی آیین خاصی ضمن تقدیر و تشکر از خدمات حجت الاسلام و المسلمین حمید دهقان مسئول سابق دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان حجت الاسلام و المسلمین موسی مستقیمان به عنوان مسئول جدید این نمایندگی معرفی شد. در آیین معارفه که مسئولان شهر و مدیران و مسئولان دانشگاه حضور داشتند؛ دکتر حسن دقیق رئیس دانشگاه، حجت الاسلام سید محمدرضا فقیهی مسئول مرکز فرهنگی نهاد در دانشگاه‌ها و دکتر علی ثابت رئیس شورای شهر کاشان در سخنان جداگانه‌ای ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های حجت الاسلام دهقان برای حجت الاسلام مستقیمان آرزوی توفیق نمودند و بر حساسیت کار فرهنگی برای جوانان دانشجو و قدرشناسی از موقعیت خاص دانشگاه تأکید کردند.

ادامه مطلب

معرفی مسئول جدید دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان

حجت الاسلام و المسلمین موسی مستقیمان مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان شد صبح دوشنبه ۱۹/۱۰/۸۴ طی آیین خاصی ضمن تقدیر و تشکر از خدمات حجت الاسلام و المسلمین حمید دهقان مسئول سابق دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان حجت الاسلام و المسلمین موسی مستقیمان به عنوان مسئول جدید این نمایندگی معرفی شد. در آیین معارفه که مسئولان شهر و مدیران و مسئولان دانشگاه حضور داشتند؛ دکتر حسن دقیق رئیس دانشگاه، حجت الاسلام سید محمدرضا فقیهی مسئول مرکز فرهنگی نهاد در دانشگاه‌ها و دکتر علی ثابت رئیس شورای شهر کاشان در سخنان جداگانه‌ای ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های حجت الاسلام دهقان برای حجت الاسلام مستقیمان آرزوی توفیق نمودند و بر حساسیت کار فرهنگی برای جوانان دانشجو و قدرشناسی از موقعیت خاص دانشگاه تأکید کردند.

ادامه مطلب

ساعت کار کتابخانه دانشکده مهندسی

به استحضار می رسد کتابخانه دانشکده مهندسی در ایام هفته از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 30/7 الی 12 و 50/17 - 13 و روزهای پنج شنبه از ساعت 30/8 الی 30/12 در خدمت اساتید کارکنان و دانشجویان محترم می باشد ضمنا سالن های مطالعه نیز از ساعت 30/7 الی 8 شب دایر است.

ادامه مطلب

ساعت کار کتابخانه دانشکده مهندسی

به استحضار می رسد کتابخانه دانشکده مهندسی در ایام هفته از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۳۰/۷ الی ۱۲ و ۵۰/۱۷ - ۱۳ و روزهای پنج شنبه از ساعت ۳۰/۸ الی ۳۰/۱۲ در خدمت اساتید کارکنان و دانشجویان محترم می باشد ضمنا سالن های مطالعه نیز از ساعت ۳۰/۷ الی ۸ شب دایر است.

ادامه مطلب

مسابقه کتبی:حماسه جاوید

زمان: ۱۵/۱۱/۸۴ ساعت ۱۴ مکان: کلاس ۱۴ دانشکده علوم مسابقه به صورت کتبی و حضوری برگزار خواهد شد. کتاب مذکور در روابط عمومی موجود می باشد. خانواده همکاران شامل همسر و فرزندان می باشد. فرصت ثبت نام: از شنبه ۱۷/۱۰/۸۴ لغایت ۲۴/۱۰ با مراجعه به روابط عمومی جایزه ویژه برای ۱۵ نفر: یک کمک هزینه سفر به کربلا ۱۵۰۰۰۰۰ ریال ، یک کمک هزینه سفر به سوریه ۱۰۰۰۰۰۰ ریال ، یک کمک هزینه سفر به مشهد ۷۰۰۰۰۰ ریال، ۱۲ عدد ربع سکه بهار آزادی برای ۱۲ نفر. قابل توجه کارمندان گرامی: برابر توافق صورت گرفته با مدیریت محترم طرح و برنامه پیگیری لازم جهت صدور گواهینامه آموزشی برای شرکت در این آزمون در صورت کسب حد نصاب نمره صورت خواهد گرفت.

ادامه مطلب

مسابقه کتبی:حماسه جاوید

در آستانه ماه محرم، ماه قیام همیشه زنده عاشورای حسینی که در سال جاری با ایام ا... طلوع فجر انقلاب همراه شده است. روابط عمومی دانشگاه با برپایی مسابقه کتابخوانی از کتاب پژوهشی تازه پیرامون قیام امام حسین(ع)، نوشته دکتر سید جعفر شهیدی، سعی می‌کند گامی کوچک در راستای بیشتر آشناساختن کارکنان این دانشگاه با درس‌ها و عبرت‌های عاشورا بردارد.دانشجویان گرامی وخانواده‌های محترم کارکنان) برای شرکت در این مسابقه توجه شما را به موارد زیر جلب می‌کنیم.

ادامه مطلب