معاونت پژوهشی - آرشیو

حجم قراردادهای جاری دفتر ارتباط با صنعت دانشگاه کاشان در سال ۱۳۸۶ به بیش از سه میلیارد ریال رسید

با انعقاد قطعی ۳ مورد قرارداد پژوهشی با سازمانهای خارج از دانشگاه در سال جاری، حجم قراردادهای پژوهشی جاری مدیریت ارتباط با صنعت به بیش از سه میلیارد رسید. اطلاعات قراردادهای جدید این مدیریت به شرح جدول زیر می باشد. عنوان طرح کارفرما مدیر طرح مطالعه و بررسی طرح های نرم افزاری کوتاه مدت و بلند مدت در حوزه دین، فرهنگ و آموزش شورای عالی اطلاع رسانی مهندس سید مهدی وحیدی پور سناریوهای بازیابی ( باز وصل) شبکه برق منطقه ای اصفهان و عملکرد جزیره ای آن در شرایط خاموشی مرکز تحقیقات برق منطقه ای اصفهان دکتر عباس کتابی بررسی نگرش مردم نسبت به بخش تعاونی و تعاونیها و ارائه راهکارهای گسترش فرهنگ تعاونی در جامعه وزارت تعاون دکتر محسن نیازی

ادامه مطلب

برگزاری دومین اردوی آمادگی المپیاد دانش آموزی نجوم در دانشگاه کاشان

دومین دوره اردوی دانش آموزی المپیاد نجوم به مدت ۵ شب از تاریخ ۲۳/۵/۸۶ در رصدخانه دانشگاه کاشان برگزار شد. اعضای این تیم ۸ نفر از دانش آموزان باشگاه دانش پژوهان جوان به همراه ۳ مربی و به مسوولیت آقای مسعود صیفی کار می باشند. لازم بذکر است که یکی از اعضای این تیم به نام خانم الهه نقیب در المپیاد سال گذشته درکشور هند، صاحب مدال طلا شده است. دوره بعد این تمرینات در تاریخ ۱۵/۶/۸۶ به مدت ۵ شب در رصدخانه دانشگاه انجام خواهد شد.

ادامه مطلب

اعلام اولویتهای پژوهشی مؤسسه آموزش عالی کاربردی هلال ایران

محورهای تحقیقاتی مؤسسه آموزش عالی کاربردی هلال وابسته به جمعیت هلال احمر اعلام گردید. این مؤسسه اعلام نموده است که از طرحهای پژوهشی اعضای هیأت علمی و پایان نامه های دانشجوئی که در راستای اولویتهای اعلام شده باشد حمایت مالی می نماید. علاقمندان جهت مشاهده به وب سایت مدیریت ارتباط با صنعت دانشگاه در بخش اولویتهای پژوهشی مراجعه نموده و پروژه پیشنهادی خود را با هماهنگی اساتید راهنما به این مدیریت ارسال نمایند

ادامه مطلب

حمایت مالی پژوهشکده علوم و فناوری شیمیایی

پژوهشکده علوم و فناوری شیمیایی وابسته به وزارت دفاع از پایان نامه های کارشناسی ارشد تا سقف ۱۵ میلیون ریال و از پایان نامه های دکتری تا سقف ۶۰ میلیون ریال حمایت مالی می نماید. علاقمندان جهت مشاهده زمینه های مورد حمایت توسط این پژوهشکده به وب سایت مدیریت ارتباط با صنعت دانشگاه در بخش اولویتهای پژوهشی مراجعه نموده و پروژه پیشنهادی خود را با هماهنگی اساتید راهنما به این مدیریت ارسال نمایند.

ادامه مطلب

حمایت مالی سازمان هواشناسی کشور از پروژه های تحصیلات تکمیلی

سازمان هواشناسی کشور اعلام نمود که در راستای توسعه و ارتقاء زمینه های همکاری تحقیقاتی با دانشگاهها و تقویت هر چه بیشتر حلقه ارتباطی دولت، دانشگاه و صنعت آمادگی حمایت از پایان نامه های دانشجویان تحصیلات تکمیلی را دارد. علاقمندان جهت مشاهده زمینه های مورد حمایت توسط این سازمان به وب سایت مدیریت ارتباط با صنعت دانشگاه در بخش اولویتهای پژوهشی مراجعه نموده و پروژه پیشنهادی خود را با هماهنگی اساتید راهنما به این مدیریت ارسال نمایند.

ادامه مطلب