معاونت پژوهشی - آرشیو

<FONT size=2>اولین جشنواره ملی ابتکارات کاربردی انرژی</FONT>

<P class=MsoNormal dir=rtl style="TEXT-JUSTIFY: kashida; MARGIN: 0in 0in 0pt; TEXT-ALIGN: justify; TEXT-KASHIDA: 0%"><SPAN lang=FA style="FONT-FAMILY: Tahoma; mso-bidi-language: FA"><A href="http://www.saba.org.ir/"><FONT color=#000000 size=2>سازمان بهره وری انرژی ایران (سابا)</FONT></A><FONT color=#000000 size=2> و شرکت بهینه سازی مصرف سوخت کشور به منظور توسعه و هدایت هدفمند تحقیقات و ابتکارات کاربردی در زمینه انرژی <SPAN style="COLOR: #993300">اولین جشنواره ملی ابتکارات کاربردی انرژی</SPAN> را در شهریور ماه سالجاری برگزار می نمایند. جهت دریافت اطلاعات بیشتر</FONT><A href="http://www.saba.org.ir/"><FONT color=#000000 size=2> کلیک</FONT></A><FONT color=#000000><FONT size=2> کنید.<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /><o:p></o:p></FONT></FONT></SPAN></P>

ادامه مطلب

امضای قرارداد نظارت بر ۲۵ طرح پژوهشی استانی مابی

در اجرای مصوبه کار گروه پژوهش، آمار و فناوری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان نظارت برپروژه های تحقیقاتی استانی به دانشگاههای دولتی استان محول گردید. لذا قرارداد نظارت بر ۲۵ طرح پژوهشی استانی توسط اعضای هیأت علمی دانشگاه کاشان فی مابین سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان و معاونت محترم پژوهشی امضاء گردید. پی گیریهای لازم جهت عقد قرارداد و اعلام مشخصات ناظرین هیأت علمی توسط مدیریت ارتباط با صنعت انجام شد.

ادامه مطلب

اعلام اولویتهای پژوهشی مورد نیاز وزارت تعاون در سال

با عنایت به تصویب آئین نامه طرحهای پژوهشی بیرونی دانشگاه در هیأت محترم رئیسه و با پی گیری مدیریت ارتباط با صنعت دانشگاه انعقاد اینگونه قراردادها با خارج از دانشگاه در اولویت کاری حوزه معاونت پژوهشی دانشگاه قرار دارد. از آنجا که بخش بزرگی از طرحهای پژوهشی توسط سازمانها و وزارت خانه های دولتی سفارش داده می شود، اعضای هیأت علمی دانشگاه می توانند با توجه به تخصص و علاقه، خود مجری اینگونه طرحها باشند. اولویتهای پژوهشی وزارت تعاون و فرمهای مربوطه در اینجا موجود است. اعضای محترم هیأت علمی می توانندحداکثر تا تاریخ ۲۵/۲/۸۶ فرمهای تکمیل شده را به مدیریت ارتباط با صنعت دانشگاه تحویل نمایند.

ادامه مطلب

بیست و یکمین جشنواره بین المللی خوارزمی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری – سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران بیست و یکمین جشنواره بین المللی خوارزمی را با هدف شناسایی و معرفی طرح های نوین و برتر بنیادی، کاربردی، توسعه ای و ابتکاری در عرصه ملی و بین المللی، با مشارکت پژوهشگران، مبتکران و فناوران برگزار می نماید. علاقمندان می توانند در رشته های : برق و کامپیوتر، مکانیک، متالوژی و مواد، صنایع شیمیایی، عمران، فناوری اطلاعات، هوافضا، کشاورزی و منابع طبیعی، صنایع، بیوتکنولوژی و علوم پایه پزشکی، هنر و معماری، علوم پایه و علوم انسانی در این جشنواره شرکت نمایند. متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات و نحوه شرکت در جشنواره به نشانی سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران و یا وب گاه جشنواره مراجعه نمایند.

ادامه مطلب