بیست و یکمین جشنواره بین المللی خوارزمی

۱۲ اردیبهشت ۱۳۸۶ | ۱۳:۵۱ کد : ۲۴۵ معاونت پژوهشی
تعداد بازدید:۱۷۶۹
وزارت علوم، تحقیقات و فناوری – سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران بیست و یکمین جشنواره بین المللی خوارزمی را با هدف شناسایی و معرفی طرح های نوین و برتر بنیادی، کاربردی، توسعه ای و ابتکاری در عرصه ملی و بین المللی، با مشارکت پژوهشگران، مبتکران و فناوران برگزار می نماید. علاقمندان می توانند در رشته های : برق و کامپیوتر، مکانیک، متالوژی و مواد، صنایع شیمیایی، عمران، فناوری اطلاعات، هوافضا، کشاورزی و منابع طبیعی، صنایع، بیوتکنولوژی و علوم پایه پزشکی، هنر و معماری، علوم پایه و علوم انسانی در این جشنواره شرکت نمایند. متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات و نحوه شرکت در جشنواره به نشانی سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران و یا وب گاه جشنواره مراجعه نمایند.

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری – سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران بیست و یکمین جشنواره بین المللی خوارزمی را با هدف شناسایی و معرفی طرح های نوین و برتر بنیادی، کاربردی، توسعه ای و ابتکاری در عرصه ملی و بین المللی، با مشارکت پژوهشگران، مبتکران و فناوران برگزار می نماید.

علاقمندان می توانند در رشته های : برق و کامپیوتر، مکانیک، متالوژی و مواد، صنایع شیمیایی، عمران، فناوری اطلاعات، هوافضا، کشاورزی و منابع طبیعی، صنایع، بیوتکنولوژی و علوم پایه پزشکی، هنر و معماری، علوم پایه و علوم انسانی در این جشنواره شرکت نمایند. متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات و نحوه شرکت در جشنواره به نشانی سازمان پژوهشهای علمی و صنعتی ایران و یا وب گاه جشنواره مراجعه نمایند.


نظر شما :