معاونت فرهنگی - آرشیو

مسابقه خاطرات تلخ و شیرین دانشجویی

اولین دوره مسابقه خاطرات تلخ و شیرین زندگی دانشجویی شامل فیلمنامه، نمایشنامه، کاریکاتور، شعر، داستان، طنز مکتوب و عکس، می باشد. آخرین مهلت ارسال آثار، ۱۰ خرداد ۱۳۸۶ خواهد بود. جهت تهیه فرم و کسب اطلاعات تکمیلی به دفتر کارشناس نشریات مدیریت فرهنگی مراجعه نمایید.

ادامه مطلب

برنامه های اجرا شده در خوابگاه برادران

مسابقه مچ اندازی: این برنامه با شرکت حدود ۴۰ نفر از دانشجویان طی ۴ مرحله و در ۴ شب برگزار شد و از این تعداد، ۵ نفر به عنوان برنده انتخاب شدند. ایستگاه صلواتی: به مناسبت تولد امام حسن عسگری، در محل خوابگاه برادران از دانشجویان خوابگاهی با شربت و شیرینی پذیرایی شد. مراسم وفات حضرت معصومه : به منظور عزاداری در وفات حضرت معصومه، مراسمی پس از نماز مغرب و عشاء برگزار شد. جلسه زیارت عاشورا: با تلاش و همکاری امور فرهنگی خوابگاه ها، هر هفته یکشنبه شب پس از نماز مغرب و عشاء زیارت عاشورا قرائت می گردد. پخش فیلم : هر هفته، سه شنبه شب ، یک فیلم سینمایی در خوابگاه برادران پخش می شود.

ادامه مطلب

مسابقه کتابخوانی

امور فرهنگی خوابگاه ها با همکاری سازمان تبلیغات، مسابقه کتابخوانی کتاب شرح مطهر در احادیث نبوی را برگزار می نماید. دانشجویان برای ثبت نام و دریافت کتاب مذکور می توانند تا پایان اردیهشت ماه به دفتر کارشناس فرهنگی دانشکده مهندسی مراجعه نمایند. به برندگان این مسابقه، سفر کربلا برای ۳ نفر اول،سفر مشهد برای ۱۰ نفر بعدی به همراه جوایز نفیس دیگر تعلق می گیرد.

ادامه مطلب

یاد یار مهربان

نمایشگاه بزرگداشت مرحوم دکتر حسین پور و سید رحیم شمس در تاریخ ۹/۲/۱۳۸۶ افتتاح شد. این نمایشگاه به مدت یک هفته، تا تاریخ ۱۳/۲/۱۳۸۶ برگزار می گردد. در این نمایشگاه، سرودها، اشعار و تقدیر نامه های دکتر حسین پور به همراه آثار منتشر شده آن مرحوم اعم از: پرنیان خیال، جریان های شعری معاصر فارسی، کاریکلماتور نویسی، یادگار نامه، مقالات عرفانی و ادبی و بررسی شخصیت مولانا در معرض دید بازدید کنندگان قرار می گیرد. ضمنا،عکس هایی از مرحوم سید رحیم شمس، دانشجوی زبان و ادبیات فارسی نیز در زمینه همکاری با تشکل های فرهنگی به چشم می خورد.

ادامه مطلب

خلیج همیشه فارس

به مناسبت روز ملی خلیج فارس، جشن بزرگ خلیج همیشه فارس از طرف شورای هماهنگی کانونهای دانشگاه کاشان در روز دوشنبه دهم اردیبهشت از ساعت ۱۹ تا ۲۲ در سالن آمفی تئاتر دانشگاه برگزار می شود. از جمله برنامه های این جشن، تئاتر، موسیقی و تریبون آزاد خواهد بود.

ادامه مطلب

جدول زمان بندی مسابقات جشنواره ورزش های همگانی خواهران

مسابقات ورزشی خوابگاهها اردیبهشت ماه ۱۳۸۶ ردیف تاریخ برگزاری رشته مکان برگزاری ساعت برگزاری توضیحات ۱ ۲/۲/۸۶ دارت محوطه خوابگاه ۳۰/۲۰ انفرادی ۲ ۳/۲/۸۶ طناب کشی محوطه خوابگاه ۳۰/۲۰ تیمی ۳ ۴/۲/۸۶ دسترشته سالن ورزش ۳۰/۱۹ طبق برنامه اعلام شده به نمایندگان تیمها ۴ ۸/۲/۸۶ شنا استخر سر پوشیده ۳۰/۱۹ انفرادی ۵ ۹/۲/۸۶ دسترشته سالن ورزش ۳۰/۱۹ طبق برنامه اعلام شده به نمایندگان تیمها ۶ ۱۰/۲/۸۶ دوچرخه سواری با مانع محوطه خوابگاه ۳۰/۲۰ انفرادی ۷ ۱۱/۲/۸۶ دسترشته سالن ورزش ۳۰/۱۹ طبق برنامه اعلام شده به نمایندگان تیمها ۸ ۱۶/۲/۸۶ دو همگانی ۱۵۰۰ متر محوطه خوابگاه ۳۰/۲۰ انفرادی ۹ ۱۸/۲/۸۶ رده بندی و فینال مسلبقات دسترشته سالن ورزش ۳۰/۱۹ ________ ۱) کلیه علاقمندان می توانند جهت ثبت نام در هر یک از رشته های اعلام شده از ساعت ۶ تا ۳۰/۷ و ۲۰ تا ۲۲ به سالن تربیت بدنی خوابگاه یا دفتر فرهنگی خوابگاه راوند ( فقط ساعت ۲۰ تا ۲۲ ) مراجعه نمایند. ۲) هر دانشجو می تواند در یک رشته تیمی و یک رشته انفرادی ثبت نام نماید. ۳) به تیم ها و نفرات برتر مسابقات، حکم، مدال و جوایز نقدی ارزنده ای از طرف مسئولین اهدا خواهد شد. ۴) در ضمن اختتامیه مسابقات همراه با توزیع جوایز کلیه رشته ها، در تاریخ ۱۳/۲/۸۶ در سالن سرپوشیده تربیت بدنی با حضور مسئولین دانشگاه انجام خواهد شد. ۵) به ۱۰ نفر از تماشاگران در شب اختتامیه و جوایز نقدی ارزنده ای اهدا خواهد شد. ۶) دانشجویان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص هر یک از رشته ها، از ساعت ۱۴ تا ۲۲ به دفتر فرهنگی خوابگاه مراجعه نمایند. مدیریت فرهنگی – مدیریت تربیت بدنی

ادامه مطلب

برگزاری مسابقه نقاشی دیواری بین خوابگاههای دانشگاه

به همت دانشجویان کانون چلیپا و توسط دانشجویان معماری و هنر روز جمعه این هفته دیوار حایل بین بلوکهای خوابگاهی با نقاشی های منتخب دانشجویان و توسط طراحان آن تزیین خواهد گردید .این برنامه از ساعت ۹ صبح شروع و تا ساعت ۴ بعد از ظهر ادامه خواهد یافت.در صورت اجرا این بزرگترین نقاشی اجرا شده در دانشگاه کاشان خواهد بود

ادامه مطلب

بهره‌برداری از سالن اجتماعات اندیشه

سالن اجتماعات اندیشه به پیشنهاد مدیریت فرهنگی دانشگاه به مدت ۵ ماه توسط مدیریت فنی و طرح‌های عمرانی اجرا و تحویل شد. بودجه‌ی صرف شده در این پروژه ۰۰۰/۰۰۰/۴۵۰ ریال بوده که از ردیف بودجه‌ی درآمدهای اختصاصی می‌باشد. تاریخ شروع پروژه ۱/۷/۱۳۸۵ و تاریخ تحویل ۱۰/۱۲/۱۳۸۵ بوده است. این سالن به مساحت ۴۵۰ مترمربع و با گنجایش تقریبی ۱۰۰۰ نفر برای استفاده‌ی مشترک خوابگاه خواهران و برادران می‌باشد. موارد استفاده سالن به شرح ذیل است: ۱ـ برگزاری نماز جماعت ( نمازخانه) ۲ـ سالن اجتماعات جهت برنامه‌های مختلف ۳ـ سالن مطالعه در ایام امتحانات ۴ـ بانک CD و کتاب ۵ـ محل برگزاری نمایشگاه‌های مختلف ۶ـ اسکان مهمانان ۷ـ برگزاری مراسم مذهبی ۸ـ برگزاری کارگاههای آموزشی

ادامه مطلب