حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان در دانشگاه کاشان

۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۲۱:۱۳ کد : ۲۳۶۷۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۳۷۶

روز سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در منطقه کاشان حدود ۳ ساعت در دانشگاه کاشان حضور یافت.
 در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین حسینی نماز ظهر و عصر را در مسجد دانشگاه اقامه و پس از نماز در جمع دانشجویان و کارکنان به تفسیر بخشی از سوره حمد پرداخت. 
حضور در گلزار ۳ شهید گمنام دانشگاه کاشان و قرائت فاتحه برنامه بعدی امام جمعه کاشان در دانشگاه بود. 
در ادامه، جلسه هفتگی امام جمعه کاشان با عنوان ولایت و حکومت بر اساس نامه ۵۳ نهج البلاغه با حضور اساتید و کارکنان تشکیل شد و در پایان این جلسه از همکارانی که فرزندانشان در جلسات هیات امام صادق علیه‌السلام در ماه مبارک رمضان در مسجد نور پارک علم و فناوری حضور فعال داشتند تقدیر بعمل آمد. 
حضور در سلف غذاخوری دانشجویان و گفتگو با دانشجویان و بازدید از بخش های مختلف آشپزخانه سلف دانشجویی و مراحل طبخ غذا و عرض تشکرو خدا قوت و خسته نباشید به  نیروهای آشپزخانه از دیگر برنامه های حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان به دانشگاه کاشان بود.
در این دیدار صمیمی که با استقبال دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه مواجه شد، از حضور هفتگی امام جمعه در دانشگاه کاشان و ارائه مطالب ارزنده از معارف اهل بیت قدردانی شد. 

کلید واژه ها: کاشان دانشگاه کاشان جمعه کاشان امام جمعه کاشان دانشگاه حضور امام امام جمعه جمعه دانشجویان


( ۲ )

نظر شما :