۲۲۰ نفر از دانشجویان دانشگاه کاشان راهی سفر راهیان نور شدند

۱۷ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۵:۲۲ کد : ۲۳۴۴۸ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۵۱۲

کاروانی ۲۲۰ نفره از دانشجویان دانشگاه کاشان با بدرقه معاون فرهنگی واجتماعی و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و جمعی از مسئولان و دانشجویان دانشگاه پس از قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ شهدای گمنام، در قالب اردوی راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

مدیر امور فرهنگی دانشگاه کاشان  افزود: این دانشجویان  به همت بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان ، به وسیله پنج دستگاه اتوبوس، دو اتوبوس ویژه برادران و سه اتوبوس ویژه خواهران روز چهارشنبه ۱۶ اسفند ماه سال جاری سفر خود را برای بازدید از مناطق دفاع مقدس و یادمان شهدا در جنوب کشور آغاز کردند که تا بیستم اسفند ماه ۱۴۰۲ ادامه خواهد داشت.

علیرضا پوران خاطر نشان کرد:دانشجویان بعد از میثاق با شهدای گمنام دانشگاه کاشان در ابتدای سفر خود به عنوان اولین یادمان به زیارت شهدای گمنام راوند رفتند و بعد از سخنرانی و اجرای برنامه کوتاهی راهی سفر معنوی راهیان نور شدند.

وی  افزود: اردوهای راهیان نور دانشجویی ظرفیتی بسیار ارزشمند برای ترویج فرهنگ شهادت و ایثارگری و فرصتی برای آشنایی جوانان با سیره ی شهدای عزیز است که  همین نکته یکی از اهداف برپایی هر ساله این اردو است.

 مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه کاشان نیز  هدف از برگزاری این اردو را  ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و آشنا کردن دانشجویان با معارف دفاع مقدس، و سیره شهدا و رزمندگان دانست  و افزود:  در طی این اردو دانشجویان از مکان های: فتح المبین ، فکه ، کانال کمیل ، هویزه ، طلاییه ، اروندکنار، شلمچه و...  بازدید می کنند.

کلید واژه ها: دانشجویان دانشگاه دانشگاه کاشان کاشان شهدای شهدای گمنام سفر اردو


( ۱ )

نظر شما :