حمایت و رسیدگی به امور دانشجویان شاهد و ایثارگر در دستور کار دانشگاه کاشان است

۱۶ دی ۱۴۰۲ | ۲۰:۳۹ کد : ۲۳۱۳۲ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۸۸۰

رئیس دانشگاه کاشان گفت: حمایت و رسیدگی به امور  دانشجویان شاهد و ایثارگر در دستور کار این دانشگاه است.
دکتر عباس کتابی در نشست ستاد شاهد دانشگاه با حضور اساتید مشاور دانشجویان شاهد و ایثارگر، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید سردار سلیمانی، یاد و خاطره شهدای تروریستی کرمان و ۲۷ شهید دانشگاه کاشان را گرامی داشت و افزود: دانشجویان امانت در دست ما هستند که وظیفه داریم به خوبی از این سرمایه های الهی امانتداری کنیم.
وی با اشاره به چالش های امروز دانشجویان خاطر نشان کرد: در دانشگاه باید به موضوعات آموزشی، فرهنگی و اجتماعی دانشجویان توجه کنیم.
رئیس دانشگاه کاشان، دادن مشاوره و وقت‌گذاری و گفتگو با دانشجویان را از موضوعات مهم و قابل توجه اساتید مشاور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانست.
وی اظهار داشت: باید خادم و خدمتگزار فرزندان شهدا باشیم تا وظیفه خود را نسبت به ایثار و از خودگذشتگی شهدا را ادا کنیم.

مدیر شاهد وایثارگر دانشگاه کاشان نیز در این نشست تعداد دانشجویان شاهد و ایثارگری این دانشگاه را نزدیک به  ۹۵۰ نفر دانشجوی عنوان کرد و گفت:۲۳۰ دانشجوی فرزند شهید،  فرزندان آزاده و جانباز بالای ۲۵ درصد و بقیه فرزندان رزمنده و ایثارگران زیر 25 درصد هستند.

حجت الاسلام شیخ زاده پیگیری وضعیت آموزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر را از اهم فعالیت های این مدیریت عنوان کرد و افزود: علاوه بر اقدامات آموزشی،  فعالیت‌های فرهنگی و  ورزشی  نیز برای دانشجویان برگزار می شود.

وی به شرکت دانشجویان در المپیاد ورزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر وزارت علوم اشاره کرد و گفت:  درسال جاری تیم فوتسال دانشجویان شاهد اعزامی از دانشگاه موفق به کسب رتبه دوم (نایب قهرمان) شدند.

حجت الاسلام شیخ‌زاده  اعزام۱۰ نفر ازدانشجویان دانشگاه به طرح ظیافت ایثار در دانشگاه فردوسی مشهد در تابستان گذشته و ارسال اسامی دانشجویان واجد شرایط برای جشنوارملی ایثار را از دیگر فعالیت‌های انجام شده عنوان کرد و افزود: همچنین در سال گذشته اردوی زیارتی وفرهنگی مشهد برای خواهران برگزار شد که امسال نیز اردوی مشهد برای برادران برگزار خواهد شد.

در این نشست با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کاشان از  20 دانشجوی برتر شاهد و ایثارگر دانشگاه کاشان تجلیل شد.

کلید واژه ها: دانشجویان دانشجویان شاهد دانشجویان شاهد ایثارگر دانشگاه دانشگاه کاشان کاشان شاهد شاهد ایثارگر ایثارگر رئیس


( ۱ )

نظر شما :