شرکت گروه فرش دانشگاه کاشان در نمایشگاه بین المللی فرش دستباف

۰۶ شهریور ۱۳۹۶ | ۱۰:۲۷ کد : ۷۱۳۳ اخبار دانشگاه پژوهشکده ها
تعداد بازدید:۲۰۳۰
شرکت گروه فرش دانشگاه کاشان در نمایشگاه بین المللی فرش دستباف

مدیر گروه فرش دانشکده معماری و هنر دانشگاه کاشان گفت: گروه فرش کاشان با همکاری پژوهشکده فرش و انجمن علمی فرش ایران(شعبه کاشان) و با همکاری و همراهی دانشجویان انجمن علمی فرش طبق معمول هر سال در 26 نمایشگاه بین المللی فرش دستباف ایران شرکت کرد.

مهندس حسن عزیزی اظهار داشت: این نمایشگاه هرساله در هفته اول شهریور ماه با حضور همه تولیدکنندگان و فعالان فرش دستباف در بخش خصوصی و دولتی برگزار می گردد که دانشگاه کاشان  از سال78 به بعدهر ساله در آن شرکت کرده است و به معرفی توانمندی های خود در این رشته پرداخته است.

وی افزود: امسال هم دانشگاه کاشان در فضایی بالغ بر 25 متر مربع ضمن ارایه آثار طراحی و رنگرزی دانشجویان و تالیفات اساتید گروه فرش، انتشار نشریه دانشجویی چله ویژه نمایشگاه بیست و ششم، معرفی دانش آموختگان موفق خود در این رشته را در دستور کار قرار داد.

مدیر گروه فرش دانشگاه کاشان گفت: ایجاد فضای تعامل  و همفکری با سایر دانشگاه های داری این رشته و برقراری ارتباط با تولیدکنندگان این هنر صنعت و معرفی هر چه بیشتر و بهتر فرش کاشان از دیگر برنامه های غرفه گروه فرش دانشگاه کاشان در نمایشگاه بین المللی فرش دستباف بود.

نمایشگاه بین المللی فرش دستباف از یکم تا هفتم شهریور ماه در محل نمایشگاه بین المللی تهران برای بازدید علاقمندان ارائه شده است.

کلید واژه ها: دانشگاه کاشان دانشکده معماری و هنر نمایشگاه بین المللی فرش پژوهشکده فرش و معماری


نظر شما :