درخشش دانشجویان فرش دانشگاه کاشان در سومین مسابقه سراسری طرح و نقشه

۱۱ مرداد ۱۳۹۴ | ۱۳:۵۷ کد : ۳۹۱۳ اخبار دانشگاه دستاورد و افتخارات دانشگاه
تعداد بازدید:۱۰۳۲
مدیر گروه فرش دانشکده معماری و هنر دانشگاه کاشان از درخشش چهار نفر از دانشجویان رشته فرش این دانشگاه در سومین مسابقه ملی طرح و نقشه فرش دستباف ایران خبر داد.
 

مدیر گروه فرش دانشکده معماری و هنر دانشگاه کاشان از درخشش چهار نفر از دانشجویان رشته فرش این دانشگاه در سومین مسابقه ملی طرح و نقشه فرش دستباف ایران خبر داد.

فتحعلی قشقایی فر با اشاره به اینکه در این مسابقه  تعداد 309 اثر از یازده منطقه کشور از آثار طراحی و نقاشی در دو بخش حرفه ای و دانشجویی به بخش ملی راه یافتند اظهار داشت: در این مسابقه پرویز داوودیان پور در رشته طراحی دانشجویی نفر دوم، فایزه تیکدری نژاد نفر اول رشته رنگ و نقطه شکسته دانشجویی و نفر سوم در رشته رنگ و نقطه کامپیوتری، زهرا مهدوی در رشته طراحی شکسته دانشجویی نفر اول و مریم سادات یاسینی به عنوان نفر دوم  در رشته طراحی شکسته دانشجویی معرفی شدند.

وی اظهار داشت: این دوره از مسابقه به همت مرکز ملی فرش ایران و اجرای انجمن علمی فرش ایران و با همکاری انجمن های طراحان و نقاشان و ادارات فرش استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، تهران، گلستان، همدان، لرستان، کرمان، فارس، خراسان رضوی و قم برگزار شد.

سومین دوره از مسابقه سراسری طرح و نقشه فرش دستباف ایران سوم مرداد 94 با حضور قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت و سرپرست و مسوولان مرکز ملی فرش ایران، اساتید، دانشجویان و علاقمندان برگزار شد.

گفتنی است؛ کتاب آثار منتخب جشنواره دوم و سوم طرح و نقشه فرش همزمان با بیست و چهارمین نمایشگاه فرش دستباف ایران رونمایی خواهد شد.

 

کلید واژه ها: دانشگاه کاشان دانشکده معماری و هنر پژوهشکده فرش و معماری انجمن علمی فرش ایران


نظر شما :