نامگذاری ساختمان سازمان مرکزی بنام شهید خدمت آیت الله دکتر رئیسی در دانشگاه کاشان

۲۰ تیر ۱۴۰۳ | ۰۰:۲۶ کد : ۲۴۱۷۱ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۵۹۹


 با حضور حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان ساختمان سازمان مرکزی دانشگاه کاشان بنام شهید خدمت  آیت الله دکتر رییسی نامگذاری شد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان در این آئین از ابتکار رئیس  دانشگاه کاشان در نامگذاری ساختمان مرکزی این دانشگاه به نام شهید خدمت آیت الله رئیسی قدردانی کرد و گفت: نام و یاد  آیت الله رئیسی با توجه به بیانات و رضایت و تعریف هایی که مقام معظم رهبری از ایشان  داشتند، باید همیشه ماندگار بماند.
حضرت حجت الاسلام والمسلمین حسینی خاطر نشان کرد:  یکی از  راههای ماندگاری این است‌‌که  در مراکز علمی و بقیه مکان ها باید نمادی از شهید والامقام آیت الله رئیسی باشد که یاد و نام ایشان در اذهان باقی و جاودان بماند.
عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه روش و منش شهید رئیسی می تواند به عنوان الگو و سرمشق برای همگان باشد، اظهار امیدواری کرد که نام این ساختمان به نام شهید خدمت آیت الله رئیسی حسنه باشد  و روح بلند این شهید والا مقام و سه شهید گمنام این دانشگاه در همه امور دانشگاه حاکم  و کمک حال دانشجویان و اساتید و کارمندان باشد.
لازم به ذکر است که در آستانه اربعین شهدای خدمت، سازمان مرکزی دانشگاه کاشان بر اساس مصوبه هیات رییسه و شورای دانشگاه  به نام شهید خدمت آیت الله دکتر رئیسی مزین شد.
رئیس دانشگاه کاشان نیز در این آئین با گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله رئیسی و خدمات ارزنده ایشان هدف از نامگذاری ساختمان سازمان مرکزی را به نام شهید خدمت آیت الله رئیسی، به منظور پاسداشت خدمات و گرامیداشت یاد و خاطره این شهید والامقام عنوان کرد و افزود: در مدت سه سال خدمت آیت الله رئیسی و همچنین دولت ایشان در کل کشور خدمات ارزنده ای انجام شده است که باید سعی شود که یاد و خاطر ایشان در اذهان باقی بماند.

دکتر عباس کتابی خدمت بی منت، خستگی ناپذیری و روحیه جهادی را از جمله خصوصیات و ویژگی های شهید جمهور دانست و اظهار امیدواری کرد: تا با نامگذاری ساختمان سازمان مرکزی، که محل فعالیتهای ستادی دانشگاه است، به نام شهید آیت الله رئیسی بتوانیم پیرو راه سید الشهدای خدمت باشیم و رفتار ایشان را سرلوحه کار و فعالیت خود قرار داده و به طور حتم زنده نگه داشتن نام این شهید عزیز باعث خیر و برکت در فعالیتهای دانشگاه خواهد شد

کلید واژه ها: شهید دانشگاه شهید شهید خدمت شهید خدمت آیت الله شهید خدمت آیت رئیسی الله رئیسی آیت الله رئیسی خدمت آیت الله رئیسی الله


( ۳ )

نظر شما :