مراسم اربعین سیدالشهدای خدمت در دانشگاه کاشان برگزار شد

۰۶ تیر ۱۴۰۳ | ۲۲:۵۶ کد : ۲۴۱۰۸ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۷۳

مراسم اربعین شهدای خدمت، شهید آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان شهید ایشان با حضور حجت الاسلام و المسلمین محسن قربانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه های فرهنگیان استان قم در مسجد حضرت امیرالمومنین علی علیه السلام دانشگاه کاشان برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین محسن قربانی در این آئین یاد و خاطره شهدای خدمت و شهید جمهور آیت الله رئیسی را گرامی داشت و افزود: شهید آیت الله رئیسی در زمانی دولت را تحویل گرفت که کشور با چالشهای زیادی مواجه بود و زمین سوخته را تحویل گرفت.
وی ارتباط موثر با کشورهای همسایه و تعاملات بین المللی را از جمله برنامه های دولت سیزدهم‌ عنوان کرد و اظهار داشت: شهید جمهور آیت الله رئیسی با اتنخاب آگاهانه و با روی کار آوردن نیروهای با کفایت، باتجربه و انقلابی همچون شهید امیر عبدالهیان توانست روابط عزتمندانه را با دیگر کشورها برقرار کند.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه های فرهنگیان استان قم با اشاره به فرمایش امام صادق علیه اسلام که جهاد و کوشش باید برای خدا باشد خاطر نشان کرد: آیت الله رئیسی ثابت کرد که کار را تنها برای رضای خدا انجام می دهد و در تمام شرایط سخت زلزله و سیل خود را به میدان می رساند تا بتواند سریع مشکل مردم را مرتفع سازد.
حجت الاسلام قربانی به شرکت میلیونی مردم در تشییع جنازه شهید جمهور اشاره کرد و افزود: بعد از رحلت امام و شهید سلیمانی این سومین تشییع جنازه با حضور میلیونی مردم در کشور بود که نشان از محبوبیت و مردمی بودن شهید جمهور است.
وی به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیرماه اشاره کرد و  گفت: باید به منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص مشارکت حداکثری  و انتخاب اصلح گوش فرا دهیم و رئیس جمهوری که به مبانی اسلام و انقلاب اعتقاد داشته باشد انتخاب کنیم.
وی همچنین تاکید کرد: مردم باید آگاه باشند تا فردی را انتخاب کنند تا متدین و انقلابی بوده و به استقلال کشورمان اعتقاد داشته باشد.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه های فرهنگیان استان قم با بیان اینکه کشور به شخصیتهای در تراز شهید رئیسی نیاز دارد، خاطر نشان کرد: فرد رئیس جمهور باید روحیه کار جهادی، کارآمد، ساده زیست و حافظ منافع کشور همچون شهید جمهور آیت الله رئیسی باشد.
وی حضور حداکثری در انتخابات را مورد تاکید قرار داد و افزود: اگر این حضور حداکثری در انتخابات باشد به طور قطع موجب تقویت و افتخار نظام مردمی جمهوری اسلامی است.

کلید واژه ها: شهید شهید جمهور شهید جمهور آیت شهید جمهور آیت الله رئیسی الله رئیسی آیت الله رئیسی جمهور آیت الله رئیسی الله آیت الله


( ۱ )

نظر شما :