رئیس نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه‌ها:

شهید آیت‌الله رئیسی شخصیتی جامع الاطراف، متعبد، باورمند، ولایت مدار و اهل بیتی بود

۰۶ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۶:۱۶ کد : ۲۳۹۰۸ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۹۶۱

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی در نشست هم‌اندیشی با موضوع "تبیین مکتب شهدای خدمت" در جمع روسای دانشگاه‌های منطقه کاشان، مسئولین  دفاتر نهاد مقام معظم رهبری دانشگاههای استان اصفهان و اعضای شورای دانشگاه  کاشان، شهید آیت الله رئیسی را شخصیتی جامع الاطراف، متعبد، باورمند، ولایت مدار و اهل بیتی معرفی کردند.
رئیس نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه‌ها با اشاره به اینکه آیت الله رئیسی با الهام از آموزه‌های دین مبین اسلام در مسیر خدمت به مردم گام برمی داشت، اظهار کرد: آیت‌الله رئیسی خود را وقف نظام و پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی کرد و تا بدانجا پیش رفت که در این راه به فیض شهادت رسید.
حجت الاسلام رستمی افزود: شهید آیت‌الله رئیسی، رییس جمهور مردمی بود که خستگی ناپذیری، اخلاص، ساده زیستی و پاکدستی از جمله ویژگیهای بارز این شهید مجاهد بود.
وی امیدواری، خدمت جهادی و پرهیز از بیان مسایل و موضوع‌هایی که ممکن بود تفرقه ایجاد کند، را از دیگر شاخص‌های شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رییس جمهور عنوان کرد و گفت: شهید آیت‌الله رئیسی ‌رییس جمهور الگوی کار جهادی بود.
رئیس نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه‌ها بیان کرد: رسالت ما نسبت به این حادثه (شهادت آیت الله رئیسی) با توجه به اتفاقی که رخ داده بهتر معلوم می شود، امت اسلامی امتی نیست که در دل مصیبت باقی بماند بلکه مصیبت پلی برای حرکت است.

دانشگاه اصلی‌ترین خط حمله دشمن است
رئیس نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه‌ها گفت: دانشگاه اصلی‌ترین خط حمله دشمن است.

حجت الاسلام رستمی نقش اساتید را در مقابله با تهاجمات فرهنگی دشمن حایز اهمیت دانست و افزود: جریان استادی اثر گذارترین جریان فرهنگی است.
وی با بیان اینکه شما اساتید در مهمترین سنگر انقلاب خدمت می‌کنید، خاطر نشان کرد: نقش اساتید انقلابی در شکل‌گیری دانشگاه، تربیت دانشجویان ممتاز و انقلابی در آینده بسیار حایز اهمیت خواهد بود.
رئیس نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه‌ها با تاکید بر اینکه سرمایه اصلی مدیران ارتباط با خداوند است، افزود: دانشگاه جامع انقلاب اسلامی باید دانشگاهی متفاوت و متمایز نسبت به دیگر دانشگاه‌های کشور ایفای نقش کند.

کلید واژه ها: دانشگاه انقلاب دانشگاه معظم انقلاب دانشگاه رهبر معظم انقلاب دانشگاه آیت شهید آیت آیت الله آیت الله رئیسی الله شهید آیت الله


( ۲ )

نظر شما :