نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان: معنویت، عقلانیت و عدالت از جمله ویژگی‌های شهید آیت‌الله رئیسی بود

۰۹ خرداد ۱۴۰۳ | ۰۹:۳۷ کد : ۲۳۹۳۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۶۱۸

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان: معنویت، عقلانیت و عدالت از جمله ویژگی‌های شهید آیت‌الله رئیسی بود
عضو مجلس خبرگان رهبری و نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان گفت: شهید آیت الله رئیسی سه ویژگی مکتب امام راحل شامل معنویت، عقلانیت و عدالت را دارا بود.
حجت الاسلام والمسلمین حسینی در آئین گرامیداشت هفتمین روز عروج ملکوتی شهدای خدمت در مسجد امیرالمومنین علی علیه السلام دانشگاه کاشان افزود: رئیس جمهور شهید، عادل بود و شاگرد مکتب اهل بیت بود.
عضو مجلس خبرگان رهبری، امداد غیبی و  توسل به امام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف را رمز پیروزی انقلاب اسلامی و تاب‌آوری در مقابل توطئه های دشمنان دانست و افزود: شهید آیت‌الله رئیسی نیز با تاسی و توسل به امام زمان (عج) توانست در مقابل بسیاری از هجمه‌های دشمنان ایستادگی کند.
نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان باور به مصادیق غیب و استمداد از آنها را از الزامات موفقیت در امور فردی و مدیریتی  دانستند.
حجت الاسلام حسینی عقلانیت را از دیگر ویژگی‌‌های شهید آیت‌‌الله رئیسی عنوان کرد و افزود:  رئیس جمهور شهید با عقلانیت که مظهر آن توجه به رشد و پیشرفت بود، خدمتگزاری به مردم را سرلوحه امور خود می دانست.
وی ساده زیستی و بی آلایشی و توجه به همه مناطق  و توزیع ثروت عادلانه  را از دیگر خصوصیات آیت الله رئیسی و رعایت عدالت ایشان برشمرد و اظهار کرد: آیت الله رئیسی مرد میدان بود و در هر نقطه ای از کشور که اتفاق ناگواری همچون سیل و زلزله می‌افتاد کمتر از ۴۸ ساعت خود را به آن مناطق می رساند و از نزدیک برای رفع مشکلات و کمبودها و رسیدگی به مسایل حاضر می شدند.
حجت‌الاسلام  و المسلمین حسینی با بیان اینکه دپیلماسی عزتمندانه شهید رئیسی، اقتدار بین‌المللی نظام را دوچندان کرد، خاطر نشان کرد: در موضوع سیاست خارجی نیز، شهید  آیت‌الله رئیسی و شهید امیر عبداللهیان  دیپلماسی را به خوبی با میدان ترکیب و همه دیدند که در موضوع فلسطین و دفاع از مردم مظلوم، چه عملکرد درخشان و پیگیری‌های مقتدرانه برای احقاق حقوق مردم مظلوم غزه انجام دادند.

مداحی و نوحه خوانی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

کلید واژه ها: شهید شهید آیت شهید آیت الله شهید آیت الله رئیسی رئیسی الله رئیسی آیت الله رئیسی الله آیت الله آیت


نظر شما :