گرامیداشت و ادای احترام به سه استاد مرحوم دانشکده ریاضی دانشگاه کاشان به مناسبت روز معلم

۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ۱۶:۴۱ کد : ۲۳۷۵۰ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۸۹۸

رئیس دانشگاه ریاضی دانشگاه کاشان گفت: همزمان با روز معلم یاد وخاطره سه استاد   فقید این دانشکده گرامی داشته شد.
دکتر روح الله جهانی پور به برگزاری نخستین برنامه‌ی فرهنگی دانشکده‌ی علوم ریاضی به مناسبت بزرگداشت هفته و روز معلم در این دانشکده اشاره کرد و افزود: این برنامه فرهنگی جهت پاسداشت مقام استاد به همّتِ دکتر وحید پیرهادی، معاون دانشجویی-فرهنگیِ دانشکده، در روز جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ برگزار شد.

وی با بیان اینکه ین برنامه در دو بخش تنظیم و اجرا شد، خاطر نشان کرد: در بخش اول این برنامه حضور اعضای دانشکده‌ی علوم ریاضی به همراه خانواده‌های شان در گلزار شهدای شهر کاشان و قرائت فاتحه و تقدیر از مقام والای شهیدان بود که درس ایثار و فداکاری و مقاومت را به ما آموختند.
دکتر جهانی پور افزود: در بخش دوم حضور بر سر مزار همکار درگذشته‌ی دانشکده‌ی علوم ریاضی "مرحوم آقای دکتر خیرالله پوربرات" در دارالسلام شهر کاشان، و ادای احترام به سه تن از همکاران مرحوم دانشکده‌ی علوم ریاضی یعنی آقایان "دکتر علیرضا اشرفی"، "دکتر علی اصغر رضایی" و "دکتر خیرالله پوربرات" که بحق می‌توان آنها را معلم به معنای واقعی کلمه دانست، با حضور خانواده‌های ایشان بود.
رئیس دانشکده ریاضی دانشگاه کاشان از همکاران عزیز دانشکده‌ی علوم ریاضی که در این مراسم فعالانه شرکت کردند و از آقای دکتر وحید پیرهادی تشکر و قدردانی کرد.

کلید واژه ها: دانشکده دانشکده ی دانشکده ی علوم دانشکده ی علوم ریاضی دکتر ریاضی علوم ریاضی ی علوم ریاضی ی ی علوم


نظر شما :