پیام دعوت رییس دانشگاه کاشان برای شرکت پرشور در راهپیمایی روز قدس و گرامیداشت شهدای مقاومت

۱۶ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۶:۲۱ کد : ۲۳۵۴۵ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۸۲۹

بسم الله الرحمن الرحیم 

«روز قدس امسال یک خروش بین‌المللی علیه رژیم غاصب صهیونیستی خواهد بود»
مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)

«روز جهانی قدس» که به تدبیر بنیان‌گذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی رحمه‌الله‌ علیه در تقویم اسلامی و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ثبت و به یادگار مانده است،  روز میعاد آزادی‌خواهان جهان در حق‌خواهی، همدلی، همبستگی و حمایت از مردم مظلوم و رنج‌کشیده فلسطین است که وظیفه بزرگ ما را مبنی بر افشای سرشت جعلی رژیم غاصب صهیونیستی و بازپس‌گیری قدس شریف یادآوری می‌نماید.
بدیهی است که حضور و ظهور حمایت آحاد مسلمین و آزادگان جهان در این روز بزرگ، موجب تقویت روحیه‌ی امید و ایمان در مردم مقاوم و همیشه مبارز فلسطین  و غزه بویژه پس از طوفان الاقصی است.
بی شک در سایه نصرت الهی، استقامت مردم مظلوم غزه، بیداری افکار عمومی در تمام کشورهای دنیا در کنار شجاعت، ایستادگی و مبارزه گروه‌های مقاومت، پایان ظلم و تجاوز اشغالگران نزدیک است و پیروزی با مردم مظلوم فلسطین خواهد بود.
اینجانب ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات ماه مبارک رمضان، از مردم شریف ایران بخصوص اعضای محترم هیئت علمی، کارکنان معزز و دانشجویان گرامی دعوت می‌ نمایم تا با حضور در راهپیمائی روز جهانی قدس، باری دیگر برائت خود را از رژیم جنایتکار و غاصب صهیونیستی و جبهه استکبار جهانی اعلام دارند و حمایت خود را از مردم مظلوم غزه و گروههای جهادی و مبارز فلسطینی نشان دهند.
با امید به رهایی قدس شریف و ظهور موعود جان‌ها، حضرت ولیعصر عج‌الله تعالی فرجه الشریف و گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم بویژه سیدالشهدای مقاومت شهید سردار سلیمانی، سردار شهید زاهدی و شهدای گرانقدر حادثه تروریستی کنسولگری ایران در سوریه. 

دکتر عباس کتابی
رییس دانشگاه کاشان

کلید واژه ها: روز قدس مظلوم شریف صهیونیستی غاصب صهیونیستی جهانی


( ۲ )

نظر شما :