هم‌اندیشی استادان دانشگاه کاشان در اردوی دوروزه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری

۱۲ مرداد ۱۳۸۸ | ۱۴:۰۷ کد : ۷۹۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۶۷۴

 

 

اردوی دوروزه استادان دانشگاه کاشان به منظور برپایی دو نشست هم‌اندیشی استادان و بازدید از جاذبه‌های استان چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار شد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان و رئیس هم‌اندیشی استادان دانشگاه، با اعلام این خبر گفت: در نشست اول راهکارهای عملی کردن اخلاق حرفه‌ای در سطح‌ها و بخش‌های مختلف دانشگاه به بحث گذاشته و پیشنهاد شد با سهیم‌کردن آحاد دانشگاهیان، در تدوین منشور اخلاقی دانشگاه سرعت و جامعیت بیشتری به وجود آید.

حجت‌الاسلام عباس خادمیان اظهار امیدواری کرد با هماهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و معاونت تازه تأسیس طرح و توسعه این منشور تدوین و سپس کاربردی و عملیاتی شود.

وی افزود: در نشست دوم نیز موضوعاتی چون بررسی و تبیین راهکارهای برخورد با انحرافات عرفان‌های نوظهور، فراهم شدن فضایی برای طرح شبهات همراه با ارائه پاسخ‌های علمی از سوی استادان گروه‌های معارف و الهیات، تفاوت قائل‌شدن بین اغفال‌شدگان با معاندان و منکران و تبیین آثار و خسارت‌های متعدد این گونه انحراف‌ها مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

 

 

حجت‌الاسلام خادمیان افزود: در بخشی از نشست دوم سرکار خانم دکتر زهرا نخی در زمینه بیماری مسری آنفلوانزای نوع A و راهکارهای پیشگیری از آن به ویژه اقداماتی که می‌توان همزمان با بازگشایی دانشگاه در دستور کار قرار گیرد برای حاضران توضیح دادند.

شایان ذکر است این اردوی دو روزه روزهای جمعه و شنبه 9 و 10 مردادماه جاری با حضور جمعی از اساتید و خانواده‌های ایشان برگزار شد و شرکت کنندگان از آثار تاریخی و سیاحتی استان چهارمحال و بختیاری نظیر تونل کوهرنگ، چشمه دیمه، پیر غار، موزه مردم‌شناسی و قلعه چالشتر، سد زاینده‌رود و ... دیدن کردند.

 

 

 


نظر شما :