برگزاری نوبت دوم آزمون سراسری ۱۴۰۳ در حوزه امتحانی دانشگاه کاشان با رقابت ۳۹۲۴ داوطلب

۲۲ تیر ۱۴۰۳ | ۱۷:۱۰ کد : ۲۴۱۸۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۳۹۱

 نماینده تام‌الاختیار دانشگاه کاشان در  آزمون‌های سازمان سنجش گفت: مرحله دوم آزمون کنکور سراسری سال 1403 هم‌زمان با بقیه حوزه‌های امتحانی سراسر کشور با رقابت سه هزار و 924 داوطلب در حوزه امتحانی  دانشگاه کاشان با موفقیت برگزار شد.

دکتر مصطفی زاهدی فر معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه  دو هزار و 409 نفر از این داوطلبان را زن و یک هزار و 515 داوطلب مرد عنوان کرد و افزود: این داوطلبان در پنچ گروه آزمایشی  به مدت دو  روز با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی به برگزاری آزمون گروه علوم ریاضی و فنی و علوم انسانی در صبح روز پنجشنبه 21 تیرماه اشاره کرد و افزود:  در آزمون گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی ۵۵۴ داوطلب(۱۷۷زن ، ۳۷۷ مرد) و گروه آزمایشی علوم انسانی یک هزار و ۱۱۲ داوطلب ( ۷۳۳ زن و ۳۷۹ مرد) شرکت کردند.
وی خاطر نشان کرد:  آزمون‌گروه آزمایشی گروه هنر و زبان های خارجی  نیز در  عصر پنجشنبه با شرکت ۲۶۸  داوطلب (۲۰۲ زن ، ۶۶ مرد) برگزار شد.
دکتر زاهدی فر به برگزاری آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی در روز جمعه 22 تیرماه اشاره کرد و افزود: در این آزمون نیز یک هزار و  ۶۹۷ داوطلب(۱۰۹۸ زن، ۵۹۹ مرد) با یکدیگر به رقابت پرداختند.

کلید واژه ها: آزمون آزمون گروه آزمون گروه آزمایشی گروه گروه آزمایشی گروه آزمایشی علوم داوطلب مرد علوم آزمایشی علوم


نظر شما :