نوزدهمین نشست هیأت امناء دانشگاه کاشان در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد

۲۱ تیر ۱۴۰۳ | ۱۸:۳۱ کد : ۲۴۱۸۰ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۳۸۷

نوزدهمین نشست عادی هیأت امناء دانشگاه کاشان روز چهارشنبه ۲۰ تیرماه ماه ۱۴۰۳ با حضور وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری و اعضای حقوقی و حقیقی برگزار شد.

رییس دبیرخانه هیات امنای دانشگاه کاشان در این نشست، گزارش از  عملکرد دانشگاه در سال ۱۴۰۲،  بررسی و تصویب گزارش عملکرد مالی دانشگاه در سال ۱۴۰۲، بررسی و تصویب اصلاحیه بودجه تفصیلی سال ۱۴۰۲ دانشگاه، بررسی و تصویب بودجه تفصیلی سال ۱۴۰۳ دانشگاه را ارائه کرد

دکتر حمید رضا محمدی، بررسی و تصویب برنامه سوم راهبردی دانشگاه کاشان برای سالهای ۱۴۰۳ تا ۱۴۰۷،  تصویب تغییر عنوان و مأموریت مرکز بهداشت، درمان و مشاوره دانشجویی به مرکز مشاوره، سلامت و سبک زندگی، موافقت اصلاح شیوه نامه انتخاب سرآمد فرهنگی، تصویب کمک بصورت قرض به تعاونی‌های اعتبار هیات علمی و کارکنان را از دیگر دستورات و مصوبات این نشست عنوان کرد. 
در این نشست بر اساس گزارش حسابرس منتخب هیات امنا از عملکرد مالی دانشگاه،  از نظم و انضباط مالی دانشگاه و پیشتازی در پیاده سازی سازوکارهای نظارتی تقدیر و تشکر شد.
 همچنین وزیر محترم علوم، تحقیقات و فناوری عملکرد مدیریت دانشگاه را موفق و شایسته ارزیابی کرده و کسب رتبه های برتر دانشگاه کاشان در شاخص های مختلف را افتخار آمیز دانست و از زحمات و تلاشهای خانواده دانشگاه کاشان قدردانی کرد. 
در این نشست بر اطلاع رسانی مناسب موفقیتها و افتخارات کم نظیر و بینظیر دانشگاه کاشان در دوره جدید، بویژه در راه اندازی پارک علم و فناوری، خروج از لیست سیاه و پذیرش دانشجویان بین الملل، نوسازی و ارتقای زیر ساخت های دانشگاه و افزایش قابل توجه حجم ارتباطات با جامعه و صنعت به مردم و نخبگان و معتمدین تاکید شد.

کلید واژه ها: دانشگاه مالی دانشگاه دانشگاه کاشان تصویب بررسی تصویب کاشان نشست بررسی عملکرد


نظر شما :