مراسم بزرگداشت روز کارمنددر دانشگاه کاشان برگزار شد

۱۶ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۴:۱۳ کد : ۱۰۲۱۲ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۶۲۲
مراسم بزرگداشت روز کارمنددر دانشگاه کاشان برگزار شد

مراسم بزرگداشت روز کارمند و تجلیل  از کارمندان نمونه دانشگاه کاشان برگزار شد.

رئیس دانشگاه کاشان در این مراسم با گرامیداشت ماه محرم وتبریک روز کارمند موفقیت های دانشگاه در نظام های مختلف بین المللی و ملی مرهون تلاش های مجموعه کارکنان دانشگاه دانست و گفت: در آستانه فرا رسیدن سال تحصیلی جدید باید تلاش کنیم تا شرایط مناسب و درخور توجهی برای دانشجو در محیط دانشگاه فراهم کنیم.

وی دانشجویان را مدیران آینده کشور عنوان کرد و افزود: دانشجویان را باید همانند فرزندان خود بدانیم و به آنها احترام بگذاریم.

رئیس دانشگاه کاشان به شرایط سخت مالی و اقتصادی کشور اشاره کرد و اظهار داشت: در شرایط سخت جنگ اقتصادی ، بایستی بدور از مسائل جناحی و حزبی دست به دست هم دهیم و با مهرورزی و تلاش ، در سایه تدابیر  مقام معظم رهبری برای مقابله با دشمن خود را آماده کنیم تا در این مقاومت ، پیروز شویم.

دکتر زراعت نقش دانشگاه ها را برای مقابله با جنگ اقتصادی و حفظ سرمایه های اجتماعی موثر و حائز اهمیت دانست و گفت: دشمن با ترفندهای مختلف درصدد براندازی سرمایه های اجتماعی و دلسرد کردن جوانان و دانشجویان از انقلاب و اسلام هستند که باید دانشگاهها رسالت اصلی خود را به درستی انجام دهند و سرمایه های اجتماعی و انسانی خود را به خوبی محافظت کنند.

وی اختلاس و مفاسد اقتصادی را مهمترین مشکل کشور عنوان کرد و اظهار امیدواری کرد: قوه قضائیه با مفسدان اقتصادی کشور مقابله و مبارزه کند تا شرایط مناسبی بر کشور حکمفرما شود.

وی با اشاره به اینکه دانشگاه کاشان علیرغم تمام مشکلات مالی توانسته موفقیت های زیادی را از سال گذشته تاکنون کسب کند،خاطر نشان کرد: در ساخت پروژه های ساختمانی  و توسعه فضای  آموزشی و رفاهی خدماتی نیز دانشگاه موفق و چندین طرح در دست اقدام و اتمام دارد.

دکتر زراعت تکمیل کتابخانه مرکزی ، سالن آمفی تئاتر و مرکز بهداشت و درمان، پژوهشکده فرش و  توسعه خوابگاه ها را از جمله این طرح ها عنوان کرد و افزود: عملیات اجرایی مرکز آب درمانی و کلینیک سلامت  نیز با کمک خیرین ارجمند به زودی در این دانشگاه شروع می شود.

رئیس دانشگاه کاشان اظهار امیدواری کرد تا با تلاش و کوشش مضاعف مجموعه کارکنان بتوان رشد و شکوفایی روزافزون این دانشگاه را شاهد بود.

سخنرانی حجت الاسلام روحانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان، ارائه گزارش معاون اداری مالی در خصوص چگونگی انتخاب کارمندان نمونه دانشگاه و اجرای تصنیف  عاشورایی  از دیگر برنامه های این مراسم بود.

در پایان این مراسم هم از کارمندان نمونه سال 97 دانشگاه کاشان تجلیل شد.

 


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: کارمند نمونه بزرگداشت روز کارمند هته دولت دانشگاه کاشان


نظر شما :