شروع ثبت نام سیزدهمین جشن ازدواج دانشجویی دانشگاه کاشان

۱۸ آبان ۱۳۸۸ | ۱۱:۳۴ کد : ۸۵۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۴۸۵

مدیر اجرایی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان با اعلام آغاز ثبت نام جشن ازدواج دانشجویی در این دانشگاه همزمان با دانشگاه‌های سراسر کشور، جزئیات و چگونگی شرکت و ثبت‌نام در این جشن را تشریح کرد.

سیدمهدی کریمیان گفت: کلیه دانشجویانی که از تاریخ 1/7/87 تا 31/6/88 عقد کرده‌‌اند می‌توانند با ثبت نام در سایت اینترنتی http://reg88.ezdevaj.nahad.ir و تکمیل مراحل ثبت‌نام در این جشن شرکت کنند.

وی افزود: ثبت‌نام اینترنتی این جشن از تاریخ 16/8/88 آغاز شده و تا 27 آبان‌ماه ادامه دارد و دانشجویان باید تا 48 ساعت پس از ثبت‌نام اینترنتی، با ارائه تصویر فرم ثبت‌نام به همراه اصل و کپی شناسنامه، ‌عقدنامه، ‌کارت ملی و کارت دانشجویی زوجین به نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان مراجعه و ثبت‌نام خود را تکمیل نمایند و در صورت عدم ارائه مدرک تا 48 ساعت پس از ثبت‌نام اینترنتی، ثبت‌نام آنها لغو و امکان ثبت‌نام مجدد وجود نخواهد داشت.

مدیر اجرایی نهاد خاطر نشان کرد: زوجینی که هر دو نفر دانشجو هستند تنها می‌توانند در یک دانشگاه ثبت‌نام کنند و در صورت ثبت‌نام در دو دانشگاه مختلف، سیستم به صورت خودکار هر دو ثبت‌نام را لغو خواهد کرد.

وی با بیان این که زمان برگزاری این جشن متعاقباً‌ اعلام خواهد شد یادآور شد: در سال گذشته جشن ازدواج 133 زوج دانشگاه کاشان در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) در مشهد مقدس برگزار شد.

 

 


نظر شما :