نخستین دانش‌آموخته شیمی دانشگاه کاشان که سه مقطع تحصیلی را در این دانشگاه گذرانده

۳۱ شهریور ۱۳۸۸ | ۱۵:۵۲ کد : ۸۲۴ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۱۰۸

 

نخستین دانشجوی شیمی دانشگاه کاشان که هر سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری خود را در دانشگاه کاشان گذرانده است، با دفاع از رساله دکتری خود دانش‌آموخته شد.

مهدی شبانی نوش‌آبادی روز دوشنبه 23/6/88 از رساله دکتری خود با عنوان تهیه الکتروشیمیایی پوشش‌های نانوکامپوزیتی پلیمر ـ رس بر روی آلومینیوم و بررسی رفتار خوردگی ان در محیط‌های خورنده با روش‌های الکتروشیمیایی دفاع کرد.

 

 

 

پروفسور محمد مظلوم اردکانی از دانشگاه یزد، دکتر عبدالمحمد عطاران از دانشگاه پیام نور مرکز و دکتر سعید معصوم از دانشگاه کاشان این رساله را داوری کردند. همچنین دکتر سیدمهدی قریشی استاد راهنما و دکتر محسن بهپور استاد مشاور رساله مهدی شبانی بودند.

این دانشجو که دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد خود را در سال‌های 1378 و 1381 در دانشگاه کاشان گذرانده است؛ تاکنون موفق به چاپ سه مقاله علمی در مجلات بین‌المللی ISI با ضرایب تأثیر (IF) بالا شده است و در پنج سمینار علمی داخلی شرکت و به دو سمینار معتبر خارجی دعوت شده است.

همچنین رساله دکتری ایشان تحت حمایت ستاد نانو کشور قرار گرفته است.

یادآور می‌شود رشته شیمی دانشگاه کاشان در سال 1357 در مقطع کارشناسی راه‌اندازی شد و از سال 1373 در مقطع کارشناسی ارشد و از سال 1383 در مقطع دکترا در گرایش‌های شیمی تجزیه، شیمی آلی، شیمی معدنی و شیمی فیزیک دانشجو پذیرفته است.


( ۱ )

نظر شما :