نخستین یادواره شهدای دانشجوی دانشگاه کاشان برگزار می‌گردد

۲۷ مهر ۱۳۸۷ | ۱۲:۴۲ کد : ۵۷۷ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۸۵۸

مدیر امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه کاشان از برگزاری نخستین یادواره شهدای دانشجوی این دانشگاه خبر داد.

«جواد نخی» افزود: این یادواره روز پنجم اسفند ماه سال جاری مصادف با شب عرفه در دو نوبت صبح و عصر با حضور سرداران ارشد سپاه و دوران دفاع مقدس در این دانشگاه برگزار می‌شود.

وی، ضمن اشاره به وجود 22 شهید دانشجو در این دانشگاه، ‌هدف از برگزاری این یادواره را یادمان و پاسداشت نام و رشادت‌های این دانشجویان شهید، تجلیل و تکریم از خانواده‌های این شهدا و ارتقاء فرهنگ ایثار  و معنویت در بین دانشجویان ذکر کرد.

دبیر ستاد برگزاری نخستین یادواره شهدای دانشجوی دانشگاه کاشان، برپایی نمایشگاه‌های کتاب و آثار دفاع مقدس و ماکت‌های عملیات‌های مختلف دوران جنگ را از دیگر برنامه‌های جنبی این یادواره عنوان کرد.

نخی یادآور شد: در صورت آماده‌سازی و فراهم شدن امکانات، مراسم خاکسپاری شهدای گمنام و عملیات کلنگ‌زنی طرح پردیس شاهد همزمان با روز برگزاری یادواره در این دانشگاه انجام می‌شود.

وی، همچنین از برگزاری اولین نشست مشترک دانشجویان شاهد و ایثارگر ورودی سال 87 دانشگاه‌های کاشان خبر داد و گفت: این نشست مشترک با حضور 250نفر از دانشجویان شاهد و ایثارگر کل منطقة کاشان پنجم آبان ماه سال جاری در جوار مرقد مطهر سلطانعلی‌بن امام محمدباقر(ع) برگزار می‌شود. 

 

 

 


نظر شما :