پردیس خواهران دانشگاه کاشان مهر آینده دانشجو می گیرد

۲۴ اسفند ۱۳۹۰ | ۱۵:۱۳ کد : ۱۶۹۴ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۴۸۲
پردیس خواهران دانشگاه کاشان مهر آینده دانشجو می گیرد

رییس مرکز پردیس خواهران دانشگاه کاشان، از پذیرش دانشجو از مهر ماه سال آینده در این مجموعه دانشگاهی خبر داد.

دکتر فاطمه سادات طاهری افزود: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در راستای اسلامی شدن دانشگاه ها، این پردیس به صورت مستقل و زیر نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

وی، حفظ آرامش، امنیت، تحکیم بنیاد خانواده، توسعه فرهنگ دینی و ارتقاء و پیشرفت تحصیلی دانشجویان خواهر را از دیگر اهداف ایجاد این مرکز برشمرد و اظهار داشت: این مرکز سعی دارد ضمن حفظ ارزشهای نظام جمهوری اسلامی، بتواند دانشجویان نخبه را جذب و تحویل جامعه دهد.

وی یادآورشد: پردیس خواهران از مهر ماه سال آینده در 9 رشته تحصیلی، شش رشته دوره کارشناسی و سه رشته دوره کارشناسی ارشد آغاز به کار خواهد کرد.

وی، حقوق، روانشناسی، ادبیات فارسی، علوم کامپیوتر، آمار و مهندسی کامپیوتر را از رشته های دوره کارشناسی ذکر کرد و افزود: دانشجویان دختر علاقمند همچنین می توانند در رشته های حقوق، ادبیات عرب و فارسی دوره کارشناسی ارشد پردیس خواهران ادامه تحصیل دهند.

رییس مرکز پردیس خواهران دانشگاه کاشان ابراز امیدواری کرد: این مرکز در سال های آینده متناسب به رشته های مورد نیاز و علاقه خواهران، رشته های تحصیلی و آموزشی دیگر و منحصر به فردی را، راه اندازی خواهد کرد.


نظر شما :