افتتاح واحد تحقیق و توسعه خوشه گلاب، عرقیات و اسانس شهرستان کاشان

تعداد بازدید:۲۳۱۹
افتتاح واحد تحقیق و توسعه خوشه گلاب، عرقیات و اسانس شهرستان کاشان
رییس پژوهشکده اسانس های طبیعی از افتتاح واحد تحقیق و توسعه خوشه گلاب، عرقیات و اسانس شهرستان کاشان در محل این پژوهشکده خبر داد.

 به گفته دکتر حسینعلی رفیعی پور، پس از اختصاص مکان مناسب و استقرار این واحد در پژوهشکده اسانس، مراسم افتتاحیه آن در روز سه شنبه چهاردهم دی ماه جاری با حضور رئیس دانشگاه کاشان، معاون مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کاشان، ناظر پروژه های خوشه گلاب، عرقیات و اسانس شهرستان کاشان، رئیس اتحادیه گلاب و عرقیات گیاهی شهرستان کاشان و جمعی از مسئولین و دست اندرکاران ذی ربط در محل پژوهشکده انجام شد.
 

در ابتدا توضیحاتی توسط رئیس پژوهشکده و نماینده شرکت شهرک های صنعتی استان در زمینه پیگیری مفاد تفاهم نامه فیمابین آن شرکت و دانشگاه کاشان بیان گردید. 

سپس دکتر زراعت ضمن اشاره به پژوهشکده های شکل گرفته و مأموریت های تعریف شده آنها اشاره نمود.

وی در راستای همکاری با شرکت شهرک های صنعتی استان، پروژه های مشترک مطرح شده در حال پیگیری از جمله ایجاد پارک علم و فناوری در کاشان، تصفیه خانه شهرک صنعتی راوند و ایجاد واحد تحقیق و توسعه گلاب، عرقیات و اسانس شهرستان کاشان را نام برد.
 
 در ادامه و پس از صرف ناهار، رئیس پژوهشکده توضیحاتی در خصوص پژوهشکده، هدف و نحوه شکل گیری و نیز فعالیت های جاری آن ارائه نمود.

 

 مهندس شجاعی نیز با استقبال از همکاری های مشترک بین دانشگاه و بخش صنعت، ضمن تشکر از فعالیت های صورت گرفته، مواردی را درخصوص شکل گیری واحد تحقیق و توسعه مطرح نمود و ابراز امیدواری کرد که با یاری خداوند و تلاش همکاران در آینده نزدیک شاهد خروجی های کاربردی و پژوهش محور این واحد باشیم.
 

کلید واژه ها: دانشگاه کاشان افتتاح پژوهشکده اسانس های طبیعی قمصر


نظر شما :