کمک یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی مهندس سعیدی خیر دانشگاه کاشان به حامیان مردمی مبارزه با کرونا در کاشان

تعداد بازدید:۲۸۵۳
کمک یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریالی مهندس سعیدی خیر دانشگاه کاشان به حامیان مردمی مبارزه با کرونا در کاشان

عضو هیات مدیره بنیاد نخبگان سعیدی دانشگاه کاشان از کمک یک میلیارد و 500 میلیون ریالی مهندس علی سعیدی یکی از خیرین ارجمند این دانشگاه و آموزش عالی به حامیان مردمی کاشان که در مقابله با بیماری کرونا خدمت می کنند خبر داد.
دکتر حمیدرضا فهیمی تبار افزود: مبلغ حمایت مالی این خیر گرانقدر، در سه بخش پیشگیری از بیماری کرونا با توزیع بسته‌های بهداشتی ، کمک به اقشاری که آسیب مالی در این مدت دیدند و تکریم از کادر درمان این شهرستان در نظر گرفته شده است.
وی خاطر نشان کرد: حامیان مردمی  مبارزه با کرونا کاشان از زمان شیوع ویروس کرونا تا دهم فروردین حدود 4700 بطری آب میوه تازه بین کادر درمان بیمارستان بهشتی و زحمت کشان در دارالسلام  و بیش از دو هزار بسته بهداشتی شامل ژل، مایع صابون، دستکش، ماسک مایع ضد عفونی‌کننده سطوح و دستمال کاغذی در محلات کم برخوردار شهر توزیع نموده است.
مشاور رئیس  و عضو هیات مدیره بنیاد نخبگان سعیدی دانشگاه کاشان با اشاره به اینکه مردم و به خصوص کادر پزشکی و درمانی در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا هستند و مقابله با این بیماری نیازمند اراده جمعی است خاطر نشان کرد: این حرکت‌های خودجوش، موجب ارتقای فرهنگ همکاری و همدلی در جامعه شده و امیدوارم همه با هم بتوانیم یاریگر  کادر بهداشتی و درمان در جبهه نبرد بی امان با کرونا ویروس باشیم.
دکتر فهیمی تبار از مردم در خواست کرد کمک‌های مادی خود را برای حمایت از برنامه های پیشگیرانه و مقابله‌ای با کرونا ویروس فقط به شماره حساب جاری 0105019518002 و  شماره کارت 6037691990372294 نزد بانک صادرات به نام مؤسسه خیریه حضرت ولی عصر عج کاشان واریز کنند.

انعکاس خبر در رسانه ها:

خبرگزاری پانا

خبرگزاری صدا و سیما

باشگاه خبرنگاران جوان

 

 

کلید واژه ها: حامیان مردمی بنیاد ملی نخبگان سعیدی بنیاد حامیان دانشگاه کاشان مهندس علی سعیدی مشارکت خیرین


( ۳ )

نظر شما :