ارائه ۶۰ مقاله علمی در کنفرانس بین‌المللی گل محمدی در دانشگاه کاشان

دومین کنفرانس بین المللی گل محمدی،۲۰۱۹ Rosa damascena
۱۹ آبان ۱۳۹۸ | ۱۴:۳۳ کد : ۱۰۵۰۰ اخبار دانشگاه اخبار همایش ها و سمینارها
تعداد بازدید:۱۹۱۸
شمارش معکوس برای برگزاری دومین کنفرانس بین المللی گل محمدی،۲۰۱۹ Rosa damascena
ارائه ۶۰ مقاله علمی در کنفرانس بین‌المللی گل محمدی در دانشگاه کاشان

رئیس پژوهشکده اسانس‌های طبیعی دانشگاه کاشان از ارسال حدود 90 مقاله به دبیرخانه این کنفرانس خبر داد و گفت: از این تعداد، 60 مقاله پذیرفته شده که در روز برگزاری کنفرانس در قالب پوستر و سخنرانی ارائه می شود.

دکتر مریم اخباری عنوان کرد: در این کنفرانس 3 روزه، 13 استاد برجسته از ایران و سایر کشورها برای ارائه سخنرانی و تدریس کارگاههای آموزشی دعوت شده اند.

وی با اشاره به این که شمارش معکوس برای آغاز این رویداد آغاز شده زمان برگزاری آن را از 22 تا 24 آبان ماه جاری ذکر کرد و افزود: کنفرانس بین‌المللی گل محمدی، در نوع خود در دنیا منحصر به فرد است و برای اولین بار در دنیاست که کنفرانسی با نام گل محمدی برگزار می شود.

وی ارائه مقاله و شرکت دانشجویان و دانشگاهیان در همایش را یکی از اهداف جزئی کنفرانس بر شمرد و اظهار کرد: هدف اصلی، با توجه به ماهیت موضوع کنفرانس، تاثیرگذاری در صحنه بین‌الملل، جلب توجه دنیا به ایران در حوزه گل محمدی و حفظ برند آن به نام ایران و ارتقاء اطلاعات و ارتباطات در صنعت، بازار و تجارت است. 

دبیر اجرایی کنفرانس افزود: این رویداد با همکاری مشترک شرکت طبیب دارو، اتحادیه انجمن‌های گیاهان دارویی ایران و پژوهشکده اسانس‌های طبیعی دانشگاه کاشان و با حمایت معنوی دانشگاههای تهران، ارومیه، لرستان، کردستان و زنجان، سازمان ملی استاندارد ایران و اداره استاندارد کاشان، سازمان غذا و داروی کشور (اداره غذا و داروی کاشان)، مرکز تحقیقات گیاهان دارویی و پژوهشکده گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی دانشگاه تهران در پژوهشکده اسانس‌های طبیعی قمصر برگزار می شود.

کلید واژه ها: کنفرانس بین المللی دومین کنفرانس بین المللی گل محمدی گل محمدی اسانس دانشگاه کاشان پژوهشکده اسانس های طبیعی قمصر


( ۱ )

نظر شما :