رئیس دانشگاه کاشان: تقویت روحیه بسیجی از لازمه های جامعه امروزی ماست

۱۳ اسفند ۱۳۹۷ | ۱۸:۱۳ کد : ۹۶۶۱ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۹۵۰

 همزمان با آغاز دهه پنجم وگام دوم انقلاب  وآغاز دورجدید ازفعالیت شورای جدید پایگاه بسیج کارکنان امام حسین علیه السلام دانشگاه جلسه  این شورا  با رئیس دانشگاه کاشان برگزارشد.

رئیس دانشگاه کاشان در این دیدار  روحیه بسیجی را گمشده  جامعه امروز دانست و افزود: در همه زمینه ها به روحیه بسیجی و اخلاق محوری نیازمندیم.

دکتر عباس زراعت با اشاره به اینکه باید قدرت جاذبه بسیج زیاد باشد عنوان کرد: در دانشگاه تعداد زیادی از همکاران، رزمنده و ایثارگر  هستند  که باید تلاش کنیم از همکاری آنها وهمه اعضای دانشگاه در بسیج  استفاده ببریم.

رئیس دانشگاه، بسیج را یک رکن مهم در  دانشگاه برشمرد و تاکید کرد: استفاده از امکانات و فضای دانشگاه و صرف انی به افراد نیازمند و ایجاد زمینه های صرفه جویی در دانشگاه  از قالبهایی است که امکان استفاده از ظرفیت بسیج در آنها وجود دارد.

دکتر زراعت خاطر نشان کرد: تنها برنامه توسعه ای که در کشور  با موفقیت اجرا شد  برنامه توسعه اول در همان سالهای اول انقلاب است و علت آن وجود روحیه بسیجی در مردم بود.

وی افزود: صداقت، شجاعت و خلوص نیت همان ارزشهایی است که در زمان جنگ می دیدیم و الان نیز این ارزشها باید ترویج شود.

حجت الاسلام روحانی مسئول محترم نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه نیز در این جلسه آیه شریفه” مُحَمَّدٌ رَسُولُ اللَّهِ وَالَّذینَ مَعَهُ أَشِدَّاءُ عَلَی الْکُفَّارِ رُحَماءُ بَیْنَهُمْ “را بیانگر روش و منش بسیجی دانست و افزود: مطابق با این آیه شریفه ،بسیجی در برابر دشمن سختگیر است و در میان خود مهربان است و همواره هدفش جلب رضایت خداست.

رئیس بسیج کارکنان و مدیر امور دانشجویان شاهد و ایثارگردانشگاه کاشان هم تاکید کرد:  بسیج به عنوان بازوی مجموعه،  مصمم است باتعامل وهمکاری وهم افزایی با سایر بخش های دانشگاه ودرکنار مدیریت، درپیش برد اهداف مجموعه موثربوده وهرجا نیازبه حضورباشد درصحنه حاضر ومنشا اثرباشد .

کلید واژه ها: بسیج شورای بسیج دانشگاه کاشان


( ۱ )

نظر شما :