چهارمین کنفرانس ملی و بین المللی بازیهای رایانهای در دانشگاه کاشان برگزار شد
چهارمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی 'بازیهای رایانهای؛ فرصت ها و چالش ها' با حضور جمعی از متخصصان، پژوهشگران و علاقه مندان داخلی و خارجی به میزبانی دانشگاه کاشان برگزار شد.
دبیرعلمی چهارمین کنفرانس ملی و دومین کنفرانس بین المللی 'بازیهای رایانهای؛ فرصت ها و چالش ها'ابه ارسال حدود 130 مقاله از زمان فراخوان به دبیرخانه این کنفرانس اشاره کرد و گفت: از این تعداد 77 مقاله برای ارائه در کنفرانس پذیرفته شده است.
دکتر سید مهدی وحیدی پور اظهار داشت: در این کنفرانس یک روزه 48 مقاله به صورت شفاهی و 29 مقاله به صورت پوستر با موضوعات مختلف ارائه می شود.
دبیر اجرایی چهارمین همایش ملی و دومین همایش بین المللی بازیهای رایانهای نیز کاربردهای آموزشی، درمانی، تبلیغاتی، فرهنگی سازی، فناوری های مطرح در تولید و توسعه، تحلیل زیبا شناختی، هنری و هوش محاسباتی در بازی ها را به عنوان محورهای این همایش نام برد و گفت: نگاه ویژه این دوره همایش، توانبخشی شناختی و بازیهای رایانهای است و پژوهشهای مرتبط با این حوزه نوین و کاربردی از جایگاه ویژهای برخوردار خواهد بود.
دکتر سلیمی به ارائه مقالات پژوهشگرانی از کشورهای آلمان، آمریکا، فنلاند و عراق در این همایش اشاره کرد و یادآور شد: این کنفرانس با هدف کمک به رشد و توسعه دانش و فناوریهای مرتبط با بازیهای رایانهای و انتقال آخرین تجارب و دستاوردهای پژوهشی علوم انسانی و هنری و صنعتی برگزار می شود.
ارائه مقالات، سخنرانی پیشگامان حوزه بازی و برگزاری نشست های تخصصی در حوزه های علوم انسانی، هنری و صنعتی شامل روان شناسی، مهندسی رایانه و فناوری اطلاعات، حقوق، اقتصاد، مدیریت، علوم اجتماعی، هنر، پزشکی، آموزش و سایر علوم وابسته از جمله برنامه های چهارمین کنفرانس ملی و بین المللی بازی های رایانه ای است که در دانشگاه کاشان برگزار شد.
نظر شما :