۱۰طرح عمرانی آموزشی دهه فجر امسال در دانشگاه کاشان افتتاح یا عملیات اجرایی آن شروع می شود

تعداد بازدید:۳۴۹۶

رییس دانشگاه کاشان از افتتاح و  نیز  شروع عملیات اجرایی 10 طرح عمرانی آموزشی، پژوهشی و خوابگاهی  همزمان با دهه مبارک فجر در این دانشگاه خبر داد.

دکتر عباس زراعت در مراسم افتتاح خوابگاه دانشجویی مهندس مبینی و خانم یاراحمدی،  فاز 2 مجموعه دانشکده های مهندسی، زمین چمن مصنوعی، پژوهشکده انرژی، تجهیز مهمانسرای راهب، آغاز عملیات اجرایی پژوهشکده فرش، آغاز تکمیل ساختمان کتابخانه مرکزی ( پس از چند سال توقف )، آغاز تکمیل ساختمان آمفی تئاتر( پس از چند سال توقف)، آزمایشگاه همکار استاندارد و مرکز رشد آران و بیدگل را از جمله این طرح ها ذکر کرد و افزود: همزمان با افتتاح  خوابگاه دانشجویی مهندس مبینی و خانم یاراحمدی  کلنگ احداث خوابگاهی دیگر با مشارکت این خیرین ارجمند به زمین زده شد.

وی موفقیت های دانشگاه کاشان را مرهون تلاش و زحمات بی دریغ خیرین دانست و اظهار داشت: دانشگاه کاشان با مشارکت و همراهی خیرین توانسته موفقیت های زیادی را کسب کند و کسب رتبه دوم این دانشگاه در نظام سطح بندی آموزش عالی و کسب رتبه دوم در نظام گرین متریک و برتری آزمایشگاه مرکزی این دانشگاه  مرهون زحمات خیرین است.

وی خاطر نشان کرد: خیرین ایرانی علاوه بر کمک به آموزش عالی داخلی به دانشگاه های خارج از کشور هم کمک شایان توجهی داشته اند و در راستای توسعه علمی از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند.

رییس دانشگاه کاشان تاسیس موسسه مطالعات پیشرفته سعیدی و تلاش های پیگیر و چاپ مقاله ای از اعضای این مؤسسه در مجله بین المللی ساینس، کلاس های آنلاین و کرسی های وقفی را از جمله تلاش های خیرین این دانشگاه بیان کرد و اظهار امیدواری کرد: کاشان بتواند به برکت خیرین تبدیل به مرکز بزرگ بین المللی شود.

دکتر زراعت به بیش از 60 فعالیت بین المللی این دانشگاه اشاره کرد و افزود: به زودی  آزمایشگاه باستان سنجی و مؤسسه آی سی تی پی نیز در این دانشگاه راه اندازی می شود که با این گونه فعالیت ها زمینه رشد و تعالی دانشگاه و منطقه را شاهد خواهیم بود.

فرماندار کاشان نیز در این مراسم، توسعه این دانشگاه و پیشگام بودن در عرصه های مختلف را مدیون تلاش های خیرین دانست و گفت: تلاش های خیرین در فراهم کردن محیطی آرام در راستای تحصیل و توسعه علمی دانشجویان که مدیران و آینده سازان جامعه هستند ستودنی است.

دکتر حمیدرضا  مؤمنیان خاطر نشان کرد: کمک خیرین در تامین مسکن و ساخت خوابگاه های دانشجویی، امنیت روانی و آرامش خاصی را برای  دانشجویان فراهم می سازد که می تواند زمینه ساز سلامت و امنیت جامعه باشد و کاهش مشکلات و آسیب های اجتماعی را در بین قشر دانشجو شاهد بود.

امام جمعه سلفچگان نیز در این مراسم از آقای مهندس مبینی و خانواده وی که در این اقدام خیر و ساخت خوابگاه در دانشگاه کاشان اقدام نموده اند  قدردانی  و اظهار امیدواری کرد: مسئولین نیز از افراد خیر درس بگیرند و از مال شخصی خود برای رفاه و امنیت و توسعه علمی کشور از هیچ کوششی دریغ نورزند.

در پایان این مراسم از خانواده مهندس مبینی تقدیر و قرارداد مشارکت و همکاری در احداث خوابگاه  دانشجویی دوم  مهندس حسین مبینی و خانم یاراحمدی به امضاء رسید.

کلید واژه ها: دانشگاه کاشان خیرین افتتاح افتتاح طرح های عمرانی خوابگاه دانشجوئی خوابگاه موبینی ستادتوسعه کلنگ زنی


( ۴ )

نظر شما :