دانشگاه کاشان در رتبه بندی وبومتریک به رتبه ۸ ارتقاء یافت

۰۳ مرداد ۱۳۹۶ | ۱۲:۴۲ کد : ۷۰۷۰ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۳۹۹
معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه کاشان گفت: در جدیدترین رتبه بندی وبومتریک (جولای ۲۰۱۷، مرداد ۱۳۹۶) دانشگاه کاشان در کشور با ۵ پله ارتقا از رتبه ۲۳ به رتبه ۱۸ (رتبه ۸ ام در میان دانشگاه های جامع کشور) و در جهان با ۳۵۷ پله ارتقا از رتبه۱۹۴۸ به رتبه ۱۵۹۱ ارتقا پیدا کرده است.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه کاشان گفت: در جدیدترین رتبه بندی وبومتریک (جولای 2017، مرداد 1396) دانشگاه کاشان در کشور با 5 پله ارتقا از رتبه 23 به رتبه 18 (رتبه 8 ام در میان دانشگاه های جامع کشور) و در جهان با 357 پله ارتقا از رتبه1948 به رتبه 1591 ارتقا پیدا کرده است.

دکتر مجید منعم زاده اظهار داشت: جدیدترین رتبه بندی وبومتریکس بر مبنای معیار هایی مانند ده پروفایل برتر گوگل اسکولار هر دانشگاه و ...سنجیده شده است، این رتبه به عنوان یک شاخص در رتبه بندی وبومتریکس سال 2018 نیز لحاظ خواهد شد.

وی با بیان اینکه جهت ارتقا دانشگاه کاشان در رتبه بندی های بین المللی اقداماتی را در دستور کار خود قرار دادیم که یکی از این اقدامات، الزام اساتید و دانشجویان به داشتن ارکید ایدی و تکمیل صفحه گوگل اسکالر و … بوده است تاکید کرد: برای ارتقا بیشتر دانشگاه در رتبه بندی ها باید مواردی که به صورت دوره ای به اساتید و دانشجویان اعلام می گردد به صورت جدی تر پیگیری شود تا شاهد ادامه این روند باشیم.

وی خاطر نشان کرد: ده اکانت اول گوگل اسکالر دانشگاه کاشان مربوط به اساتید: دکتر مسعود صلواتی نیاسر، دکتر علی رضا اشرفی،دکتر حسین نعیمی، دکتر مهران رضایی، دکتر عباس سعادت مندی، دکتر علی قربانپور، دکتر مسعود همدانیان، دکتر اکبر محبی، دکتر احمد اکبری و دکتر سید عباس طاهر است.

کلید واژه ها: پژوهش رتبه بندی دانشگاه ها وبومتریکس رتبه بندی وبومتریکس دانشگاه کاشان


( ۵ )

نظر شما :