برگزاری دهمین دوره کنفرانس ملی دانشجویی مهندسی معدن در دانشگاه کاشان

۲۵ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۲:۴۸ کد : ۴۴۱۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۵۸۰
کنفرانس مهندسی معدن

 
دهمین دوره کنفرانس  دانشجویی مهندسی معدن در روزهای هفتم نهم اردیبهشت ماه امسال با حضور دانشجویان و علاقه مندان به این حوزه و همچنین شرکت مراکزمعدنی و صاحبان صنایع و معادن در دانشگاه کاشان برگزار می شود.

عضو هیات علمی گروه مهندسی معدن و رییس برگزاری دهمین دوره کنفرانس ملی دانشجویی مهندسی معدن، "تعامل صنعت و دانشگاه، شکوفایی معدن" را شعار این کنفرانس ملی بیان کرد و گفت: کنفرانس های علمی دانشجویی محملی برای محققان و پژوهشگران، به ویژه دانشجویان است تا بتوانند فعالیت ها و یافته های علمی خود را در محلی مناسب، در معرض ارایه و استفاده دیگران قرار دهند.

دکتر سید محمد رضویان هدف از برگزاری این کنفرانس ملی را انتقال تجربیات محققان و پژوهشگران و آشنایی و آگاهی دانشجویان با آخرین دستاوردهای علمی و تکنولوژی های به روز مهندسی معدن ذکر کرد و افزود: از زمان فراخوان کنفرانس حدود 100 مقاله به دبیرخانه ارسال شد که پس از بررسی هیات داوران،80 مقاله پذیرفته شد که حدود 36 مقاله به صورت سخنرانی و بقیه بصورت پوستر در روز برگزاری کنفرانس ارائه خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: علاقمندان به شرکت در این همایش تا اول اردیبهشت ماه سال جاری فرصت دارند با مراجعه به سایت    http://10smec.kashanu.ac.ir/fa/congressMembers  در این کنفرانس ملی ثبت نام کنند.

وی برگزاری کارگاه های آموزشی  را از برنامه های جنبی این کنفرانس ملی  بیان کرد و افزود: در حاشیه این کنفرانس، نمایشگاه توانمندی های دانشجویان مهندسی معدن نیز ارائه می شود.

رییس برگزاری دهمین دوره کنفرانس ملی دانشجویی مهندسی معدن اظهار کرد: کنفرانس های علمی دانشجویی مهندسی معدن از سال 1378 توسط دانشکده فنی دانشگاه تهران در تهران برگزار شد و امسال نیز دهمین دوره کنفرانس دانشجویی مهندسی معدن در شهر کاشان و به همت انجمن علمی مهندسی معدن دانشگاه کاشان در این دانشگاه برگزار خواهد شد.

کلید واژه ها: دانشگاه کاشان دانشکده مهندسی گروه مهندسی معدن


نظر شما :