برگزاری دومین دوره‏ توانمندسازی سرمایه‌های انسانی فناوری نانو در دانشگاه کاشان

۲۳ فروردین ۱۳۹۵ | ۱۲:۴۷ کد : ۴۴۰۵ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۲۵۹
برگزاری دومین دوره‏ توانمندسازی سرمایه‌های انسانی فناوری نانو در دانشگاه کاشان


رییس پژوهشکده علوم و فناوری نانو دانشگاه کاشان از برگزاری دومین دوره‏ توانمندسازی سرمایه‌های انسانی فناوری نانو در این دانشگاه خبر  داد.

دکتر مسعود صلواتی گفت: دوره‏ های توانمندسازی سرمایه‌های انسانی فناوری نانو با هدف ارائه آموزش‌های مورد نیاز به دانشجویان تحصیلات تکمیلی رشته‌های نانو با گرایش‌های مختلف برای حضور در تجارت فناوری و رسیدن از ایده تا بازار برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: در این دوره‌ها، دانشجویان با استفاده از تجارب اساتید مجرب و کارآزموده از فضای تحقیقات بنیادی به سمت تحقیقات کاربردی به منظور تجاری‌سازی هر چه بیشتر ایده‌های مطرح شده در پایان‌نامه‌های کارشناسی‌ارشد و دکتری و رسیدن به فواید کلان آن در سطح اجتماع، سوق داده می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته برای اولین بار این دوره در خارج از مرکز فنی حرفه ای کرج در دانشگاه کاشان برگزار شد خاطر نشان کرد: با توجه به اطلاعات مفید و کاربردی آموزشی ضمن این دوره و استقبال قابل توجه دانشجویان محترم از برگزاری آن در دانشگاه کاشان، امسال برای دومین بار در تاریخ هشتم تا دهم اردیبهشت ماه 95 در این دانشگاه برگزار می شود.

رییس پژوهشکده علوم و فناوری نانو دانشگاه کاشان آشنایی با کارآفرینی و روش های تجاری سازی تحقیقاتی دانشگاهی،آشنایی با ثبت، تجاری سازی و فروش پتنت در قالب مسابقه و بازی، آشنایی با پتنت و روش های مرور و جستجوی آن، انتقال تجارب کاربردی کارآفرینان موفق نانو، ارتباط با مسئولان و کارشناسان ستاد نانو و آشنایی با برنامه های ستاد نانو را از برنامه های این دوره بیان کرد.

وی افزود: علاقمندان برای شرکت در دوره می‏ توانند تا تاریخ 95/1/30  بعد از هماهنگی با خانم جمالی (3202) مسئول آموزش پژوهشکده علوم و فناوری نانو از طریق سایت hre.nano.ir ثبت نام نمایند.

 

 

کلید واژه ها: دانشگاه کاشان پژوهشکده علوم و فناوری نانو همایش


نظر شما :