دانش آموخته رشته فرش دانشگاه کاشان پژوهشگر برتر فرش دستباف ایران معرفی شد

۰۹ اسفند ۱۳۹۴ | ۱۵:۲۵ کد : ۴۳۱۴ اخبار دانشگاه دستاورد و افتخارات دانشگاه
تعداد بازدید:۱۵۵۷
رئیس انجمن علمی فرش ایران گفت: سید مهدی میرزا امینی دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت فرش دانشگاه کاشان به عنوان رتبه اول پژوهشگر برتر فرش در شاخه دانشجویی انتخاب و از وی در آیین دومین جشنواره ملی پژوهشگران برتر فرش دستباف ایران تقدیر به عمل آمد

 

رئیس انجمن علمی فرش ایران گفت: سید مهدی میرزا امینی دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت فرش دانشگاه کاشان به عنوان رتبه اول پژوهشگر برتر فرش در شاخه دانشجویی انتخاب و از وی در آیین دومین جشنواره ملی پژوهشگران برتر فرش دستباف ایران تقدیر به عمل آمد.

 

دکتر امیرحسین چیت سازیان اظهار داشت: این دانش آموخته هم اکنون به عنوان استعداد درخشان در دانشگاه هنر اصفهان در دوره دکتری ادامه تحصیل می دهند.

وی افزود: دومین جشنواره تجلیل از پژوهشگران برتر فرش دستباف ایران به همت انجمن علمی فرش ایران و به میزبانی دانشگاه هنر شیراز، بیست و هشتم بهمن ماه سال جاری برگزار شد.

 

دکتر چیت سازیان هدف از برگزاری این جشنواره را ترویج فرهنگ پژوهش در کشور و ارتقاء منزلت و جایگاه پژوهش در حوزه فرش ایران؛ معرفی توانمندی‌های پژوهش و فناوری دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزشی، پژوهشی، هنری، تولیدی و صنفی فرش کشور؛ شناسایی و معرفی پژوهشگران برتر دانشجویی در مقاطع مختلف؛ تشویق، تقویت و ایجاد انگیزه پژوهشی در هیئت‌علمی، مدرسین و پژوهشگران فرش کشورو فراهم‌سازی زمینه برای کاربردی شدن پژوهش‌های انجام‌شده در حوزه فرش دستباف ایران هر ساله توسط انجمن علمی فرش ایران ذکر کرد.

 

مدیر گروه مطالعات عالی هنر دانشگاه کاشان خاطر نشان کرد: این جشنواره در بخش های پژوهشی؛ دانشگاه‌ها و مؤسسات و نهادهای آموزشی و پژوهشی؛ وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی، هنری و شرکت‌های تولیدی؛ اتحادیه‌ها و انجمن‌های علمی، هنری، صنفی و تولیدی؛ دانشجو و دانش‌آموختگان مقاطع مختلف و بخش پژوهشگران مستقل برگزار شد.

 

جشنواره پژوهشگران برتر فرش دست‌باف در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام نمایه شده و برگزیدگان این جشنواره از امتیاز مربوط به آن برخوردار خواهند شد.                                                                                                                                                                                  

 

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA

کلید واژه ها: دانشگاه کاشان پزوهشکده فرش و معماری انجمن علمی فرش ایران دانشکده معماری و هنر


( ۲ )

نظر شما :