پیام رییس دانشگاه کاشان در خصوص انتخابات ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲

۱۰ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۷:۰۶ کد : ۲۳۴۰۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۶۵۷

پیام رییس دانشگاه کاشان در خصوص انتخابات ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲

بسم الله الرحمن الرحیم
إِنَّ اللَّهَ لا یُغَیِّرُ ما بِقَومٍ حَتّىٰ یُغَیِّروا ما بِأَنفُسِهِم
«خداوند سرنوشت هیچ قوم (و ملّتی) را تغییر نمی‌دهد مگر آنکه آنان آنچه را در خودشان است تغییر دهند»
قرآن کریم، رعد/۱۱

«همه ی کسانی که مخاطبانی دارند وظیفه دارند مردم را به انتخابات دعوت کنند، علمای اعلام و اساتید دانشگاه مردم و مخاطبان خودشان را به انتخابات دعوت کنند»
مقام معظم رهبری آیت الله العظمی امام خامنه ای

با گذشت ۴۵ سال از انقلاب شکوهمند اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی و حضور مردم تاریخ ساز و پر افتخار ایران و در گام دوم انقلاب اسلامی، شاهد ظهور و بروز ثمرات و برکات آن در رشد و پیشرفت میهن عزیزمان در بخشهای مختلف بویژه در حوزه علم و فناوری و همچنین درهم شکستن هیمنه مستکبران عالم و بیداری و خروش مستضعفان هستیم.
  امروز صف بندی حق و باطل عیان تر از هر زمان دیگر شده و جبهه مقاومت به پرچم‌داری ایران اسلامی اقتدار و توانمندی خود را به زورگویان و سلطه گران عالم نشان داده است. دشمنان قسم خورده و ناجوانمرد این مردم در ادامه اجرای برنامه های خود برای توقف حرکت پیشرونده این ملت، این بار با تمام توان رسانه ای خود به دنبال کاهش مشارکت در انتخابات و یافتن فرصت و بهانه برای ضربه زدن به اقتدار و امنیت ایران اسلامی هستند.
بی شک شرکت در انتخابات هم تحقق مردم‌سالاری و رکن جمهوریت نظام اسلامی و استفاده مردم از حق خود برای تعیین سرنوشت کشور و فرصت ایجاد تحول و حل چالشهای موجود از قبیل ساخت اقتصاد قوی، استقرار عدالت اجتماعی و اقتصادی، ریشه‌کنیِ آسیب‌های اجتماعی و همچنین کمک به تقویت بیشتر نقاط قوت بخصوص حوزه علم و فناوری و تولید و حکمرانی دانش بنیان است و هم باعث دلگرمی تمام آزادگان عالم و دوستان انقلاب اسلامی و ناامیدی دشمنان قسم خورده خواهد شد.
 لذا اینجانب به نمایندگی از جامعه دانشگاهی و خانواده بزرگ دانشگاه کاشان، از مردم فهیم و شریف کشورمان بویژه مردم نجیب، ولایت مدار و انقلابی منطقه کاشان و آران و بیدگل  دعوت میکنم به فرمان رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی لبیک گفته و ضمن شرکت پرشور در انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در روز جمعه ۱۱ اسفندماه ۱۴۰۲ و انتخاب افراد شایسته و اصلح، حماسه ای دیگر در شرایط حساس منطقه و جهان خلق نمایند.
 این روزها شاهد نزول رحمت الهی برف و باران هستیم که باعث شادمانی و نشاط همگان شده و خداوند را برای همه نعمتها و الطاف بی پایانش حمد و سپاس میگوییم.  امیدواریم با توفیق الهی و تحت عنایات حضرت ولی عصر عج و رهبری حکیمانه مقام عظمای ولایت، سرافرازی، سربلندی و موفقیت روزافزون مردم و جوانان عزیزمان را شاهد باشیم.

 

دکتر عباس کتابی
رییس دانشگاه کاشان

کلید واژه ها: اسلامی انقلاب اسلامی انتخابات انقلاب رهبری دانشگاه دانشگاه کاشان کاشان


( ۲ )

نظر شما :