تفاهم‌نامه ساخت شهرک دانشگاهیان دانشگاه کاشان امضا شد

۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۲:۴۸ کد : ۲۱۸۵۱ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۱۷۴

رییس دانشگاه کاشان  گفت: از آنجاییکه تأمین مسکن یکی از مهمترین دغدغه‌های اساتید و کارکنان جوان دانشگاه است، در راستای حل این مشکل اخیرا تفاهمنامه ساخت شهرک دانشگاهیان دانشگاه کاشان بین دانشگاه و وزارت علوم منعقد شد.

دکتر عباس کتابی با بیان اینکه براساس این تفاهم نامه در مرحله اول ۲۰ هکتار زمین برای ایجاد ۷۵۰ واحد ویلایی ۱۸۰ متری در کنار فضاهای سبز و آموزشی و معابر لازم در این شهرک اختصاص داده شده است، افزود: امیدواریم با مشارکت شهرداری کاشان در قالب تفاهم‌نامه بتوانیم از ظرفیت شهرستان برای ساخت این شهرک استفاده کنیم.

وی افزود: اساتید جوان، با انگیزه و پرتلاش و کارکنان نجیب، زحمتکش و خدوم در کنار دانشجویان با استعداد و خلاق، بزرگترین و مهمترین سرمایه دانشگاه هستند که عامل پیشرفت و افتخار دانشگاه و کشور می‌باشند.
دکتر  کتابی خاطر نشان کرد: لذا توجه به رفع نیازهای ضروری و ایجاد آرامش خاطر برای آنها ضروری است و باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
رئیس دانشگاه کاشان با بیان اینکه  خوشبختانه با پیگیری های انجام شده توسط مقام عالی وزارت عتف و زحمات مستمر همکاران، تخصیص بودجه سال ۱۴۰۱ دانشگاه کاشان به ۱۱۸ درصد رسید که در دو دهه گذشته بی‌سابقه بوده است، افزود:  با این تخصیص تمام مطالبات و بدهی ها و معوقات مربوط به اساتید، کارکنان و بازنشستگان دانشگاه که مربوط به سالهای ۱۳۹۶ تا  پایان سال ۱۴۰۱ بود، پرداخت شد.
 


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: تفاهم نامه همکاری دانشگاه کاشان شهرداری


( ۷ )

نظر شما :