رویداد ایده پردازی (ایده شو) در دانشگاه کاشان برگزار می شود

۲۵ آبان ۱۴۰۱ | ۱۲:۲۳ کد : ۲۰۹۲۰ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۰۳۵

رئیس مرکز کارآفرینی دانشگاه کاشان از برگزاری رویداد ایده پردازی( ایده شو) در این دانشگاه خبر داد.

دکتر سید محمد باقر قریشی با اشاره به هفته جهانی کارآفرینی افزود: رویداد ایده پردازی( ایده شو) به همکاری مرکز نوآوری و تجاری سازی و انجمن علمی صنایع با هدف حل چالش های صنعت و جامعه در حوزه هایی همچون علوم پایه، مهندسی ، معماری و هنر، انرژی، محیط زیست و ...در سطح کشور برگزار می شود .

وی مهلت ارسال ایده ها را تا هفتم آذرماه 1401 عنوان کرد و اظهار داشت: پس از داوری ایده ها به ایده های برتر جوایز نقدی و غیر نقدی (استقرار در مراکز تجاری سازی و نوآوری دانشگاه کاشان و شرکت در دوره ها و کارگاه های آموزشی مرکز کارآفرینی به صورت رایگان) اعطا می شود.

وی از دیگر برنامه های هفته جهانی کارآفرینی در دانشگاه کاشان را برگزاری مسابقه مجازی کتابخوانی و افزود: مسابقه کتابخوانی از کتاب نوآفرینی اثر آدام گرانت، ترجمه رضا رایان‌راد و محمدعلی شفیعا با حمایت بنیاد حامیان دانشگاه با هدف ترویج فرهنگ و تفکر کارآفرینی در میان نسل جوان دانشگاهی برگزار شد.

رئیس مرکز کارآفرینی دانشگاه کاشان به برگزاری دورهمی کارآفرینی در تاریخ 23آبان ماه در سالن شهید فخری زاده با حضور مهندس جواد امینی کارآفرین نمونه اشاره کرد و گفت: این کارآفرین نمونه مطالبی را در خصوص  عوامل اصلی موفقیت و سود آوری در ایجاد کسب و کار نو  و همچنین  فرصت های جدید کسب و کار در حوزه های مکانیک، پلیمر و صنایع وابسته به آن  ارائه کرد و به برندگان مسابقه جوایزی اعطا شد.

دکتر قریشی برگزاری مسابقه ساخت کلیپ ستارگان کارافرینی را از دیگر برنامه های هفته کارآفرینی در دانشگاه کاشان ذکر کرد و افزود:  این مسابقه نیز با هدف  معرفی کسب و کار های نوپا، فن آور، دانش بنیان، نوآوری، استارت آپی برگزار می شود.

وی مهلت ارسال آثار را تا 4 ام آذر ماه  عنوان و خاطر نشان کرد: دانشجویان در این مسابقه  در غالب یک کلیپ 3 تا 5 دقیقه ای به شیوه های خلاقانه به معرفی کسب وکار و  همچنین معرفی محصولات و خدمات نوآورانه آن ها می پردازند.

دکتر قریشی افزود: انتشار ماهنامه کارآفرینی فرصت با موضوعات مفاهیم ارزشی کارآفرینی، معرفی کتاب های کارآفرینی، مباحث تخصصی در حوزه های مختلف کسب و کار و داستان های کارآفرینی کسب و کار های بزرگ از دیگر برنامه های هفته کارآفرنی در دانشگاه کاشان است.

کلید واژه ها: کارآفرینی دانشگاه کاشان ایده شو همایش سمینار علمی


( ۲ )

نظر شما :