رشته‌های تحصیلی دانشگاه کاشان به ۲۱۶ رشته گرایش افزایش یافت

۱۸ مهر ۱۴۰۱ | ۱۰:۲۵ کد : ۲۰۷۲۳ اخبار دانشگاه دستاورد و افتخارات دانشگاه
تعداد بازدید:۱۹۱۹

 مدیر مطالعات راهبردی، برنامه و بودجه دانشگاه کاشان گفت: با موافقت شورای گسترش آموزش عالی با  ایجاد رشته تحصیلی ریاضیات و کاربردها گرایش گراف و ترکیبات در دوره کارشناسی ارشد، تعداد رشته‌های این دانشگاه به 216 رشته گرایش افزایش یافت.

دکتر مهدی محمدزاده، به افزایش 10 رشته تحصیلی در سال تحصیلی 1401-1400 اشاره کرد و افزود: 7 رشته در دوره کارشناسی ارشد، 2 رشته کارشناسی و 1 رشته دکترا به مجموعه رشته‌های دانشگاه کاشان افزوده شده است.

وی جغرافیا، علوم و مهندسی محیط زیست در دوره کارشناسی پیوسته، مرمت و احیا ابنیه و بافت های تاریخی گرایش مرمت وحفاظت میراث شهری، ریاضی کاربردی  گرایش رمز و کد، ریاضی کاربردی گرایش معادلات دیفرانسیل و سیستم های دینامیکی، فیزیولوژی ورزشی گرایش فیزیولوژی فعالیت بدنی و تندرستی، مهندسی عمران گرایش  مهندسی و مدیریت منابع آب، شیمی گرایش شیمی کاربردی،  ریاضیات و کاربردها گرایش گراف و ترکیبات در دوره کارشناسی ارشد و رشته هنرهای اسلامی را در دوره دکترا از رشته های جدید این دانشگاه عنوان کرد.

در دانشگاه کاشان حدود 9 هزار دانشجو در 216 رشته گرایش  (53 کارشناسی،  116 کارشناسی ارشد و 47 دوره دکترا) مشغول به تحصیل هستند.

کلید واژه ها: رشته تحصیلی دانشگاه کاشان شورای گسترش آموزش عالی برنامه و بودجه


( ۱۱ )

نظر شما :