تایید حکم دکتر عباس کتابی از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان رئیس دانشگاه کاشان

۳۰ شهریور ۱۴۰۱ | ۰۸:۲۴ کد : ۲۰۶۰۶ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۰۹۵

حکم ریاست دکتر عباس کتابی به عنوان رئیس دانشگاه کاشان، از سوی وزیر علوم، تحقیقات وفناوری پس از تایید شورای انقلاب فرهنگی ابلاغ شد.
دکتر زلفی گل در این حکم افزوده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جنابعالی، بر اساس مصوبه 49 مورخ ۱۴۰۱/۰۶/۲۰ کمیته تعیین رؤسای دانشگاه‌ها شورای انقلاب فرهنگی به موجب این حکم از تاریخ ۱۴۰۱/۰۶/۲۳ برای مدت چهار سال به ریاست دانشگاه کاشان منصوب می شوید.
وزیر علوم در این حکم ادامه داده است: انتظار می رود با پیروی از آموزه های اسلامی، مبانی علمی، روحیه انقلابی، راهبردهای اساسی دولت مردمی و برنامه‌های ارائه شده به مجلس شورای اسلامی و جلب همکاری استادان، مدیران، یاوران علمی(کارکنان) و دانشجویان تمامی امکانات مادی و معنوی دانشگاه از جمله ظرفیت عظیم خیرین و واقفین را جهت تحقق سیاست‌ها و برنامه‌های اسناد بالا دستی ، مرجعیت و دیپلماسی علمی، توسعه همه جانبه علم و فناوری، آموزش پژوهش - محور، پژوهش آموزش – محور، مهارت افزایی، کارآفرینی، فرهنگ‌سازی کار تیمی و گروهی و در نهایت اجرای تمامی محورهای سند " دانشگاه اسلامی" بکار گیرید.
در پایان دکتر زلفی گل توفیق روزافزون دکتر عباس کتابی را در پیش برد اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات رهبر حکیم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله العالی)، ازدرگاه پروردگار متعال خواستار شده است.
دکتر عباس کتابی در مهرماه 1400 ازطرف وزیر علوم به عنوان سرپرست دانشگاه کاشان منصوب شده بود.
لازم به ذکر است دکتر عباس کتابی از سال 1390 تا 1392 نیز ریاست دانشگاه کاشان را بر عهده داشتند.


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: انتصاب دانشگاه کاشان رئیس دانشگاه کاشان وزیر علوم


( ۵ )

نظر شما :