مجوز ایجاد ۱۰ دانشکده و گروه آموزشی دانشگاه کاشان صادر شد

۳۰ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۴:۰۸ کد : ۱۹۹۵۸ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۷۸۱

مدیر مطالعات راهبردی، برنامه و بودجه دانشگاه کاشان گفت: با عنایت به اینکه 4 دانشکده در سال 92 به صورت اجرایی فعالیت خود را شروع کرده بود، طی جلسه اخیر مصوبات هیات امنا در اسفند 1400، مجوز این دانشکده‌ها و 6 گروه آموزشی در دانشگاه کاشان به تصویب رسید.

دکتر مهدی محمدزاده افزود: در این جلسه دانشکده‌های علوم مالی، مدیریت و کارآفرینی با گروه‌های آموزشی (مدیریت بازرگانی - کارآفرینی، آینده پژوهی و مدیریت تکنولوژی- حسابداری – مالی و اقتصادی، دانشکده ریاضی با گروه آموزشی (ریاضی – علوم کامپیوتر- آمار) و دانشکده برق و کامپیوتر با سه گروه (مهندسی برق - مهندسی نرم افزار- هوش مصنوعی و رباتیک) به تصویب رسیده است.

وی خاطر نشان کرد: در این نشست همچنین با ایجاد گروه‌های آموزشی مهندسی صنایع در (دانشکده مهندسی)، گروه آموزشی جغرافیا و گردشگری در (دانشکده منابع طبیعی و علوم زمین) و تصویب دانشکده فیزیک با گروه‌های آموزشی فیزیک، فیزیک هسته‌ای و کاربرد پرتوها و فوتونیک و پلاسما، تصویب دانشکده مهندسی مکانیک با گروه‌های آموزشی مهندسی مکانیک، ساخت و تولید و مهندسی سیستم‌های انرژی موافقت شد.

مدیر مطالعات راهبردی، برنامه و بودجه دانشگاه کاشان گفت: در چهاردهمین نشست علمی هیات امنا دانشگاه کاشان همچنین با تغییر عنوان پژوهشکده تقاضا محور انرژی در این دانشگاه موافقت شد.

دکتر محمدزاده افزود: با عنایت به چالش‌های منطقه‌ای و جهانی در خصوص آب و محیط زیست و ارتباط نزدیک و تنگاتنگ با مباحث انرژی، هیات امنا با تغییر عنوان پژوهشکده انرژی به پژوهشکده "انرژی، آب، محیط زیست و امنیت غذایی" با گروه‌های پژوهش، معماری و انرژی، آب و خشکسالی و تغییر اقلیم - محیط زیست و مدیریت پسماند، امنیت غذایی، انرژی‌های نو و تجدید پذیر موافقت و به تصویب رسید.

کلید واژه ها: دانشگاه کاشان هیات امنای دانشگاه


( ۴ )

نظر شما :