عضو هیات علمی دانشگاه کاشان سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان کاشان شد

۲۹ فروردین ۱۴۰۱ | ۱۹:۴۲ کد : ۱۹۹۵۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۶۵۸

طی حکمی از سوی مشاور وزیر و مدیرکل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان دکتر احمد دانائی نیا عضو هیات علمی گروه معماری و هنر دانشگاه کاشان بعنوان سرپرست جدید اداره میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی شهرستان کاشان منصوب گردید.

در این حکم آمده است توجه کامل به اهمیت حفظ ونگهداری از میراث ارزشمند فرهنگی-تاریخی، رشد و توسعه صنایع دستی و گردشگری و بهره گیری از توان تخصصی صاحب نظران، اندیشمندان، کارشناسان خبره، منابع انسانی موجود و تعامل جدی با مدیریت شهرستان و مسئولان استانی، هماهنگی با حوزه های کاری در اداره کل.توجه به مسائل انسانی، ایجاد فضای صمیمی و دوستانه با فراهم کردن زمینه های پیشرفت شغلی کارکنان از مهمترین وظایف مدیریتی است که انتظار می رود در راستای تحقق آن گام های موثری بردارید.

دکتر احمد دانائی نیا دارای کارشناسی ارشد مرمت و احیاء بناها و بافت های تاریخی از دانشگاه هنر اصفهان و دکترای تخصصی مرمت و احیاء ابنیه و بافت های تاریخی-شهری از دانشگاه هنراصفهان است.

دکتر کتابی خطاب به دکتر دانایی افزوده است:

برادر گرامی جناب آقای دکتر احمد دانایی نیا
عضو محترم هیئت علمی دانشگاه کاشان
 سلام علیکم
بدینوسیله انتصاب شایسته جنابعالی را به عنوان سرپرست اداره میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی شهرستان کاشان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
 امید است با بهره گیری از ظرفیتهای بینظیر شهرستان کاشان و همچنین استفاده از پتانسیلهای علمی دانشگاه، شاهد تحول و ارتقاء فعالیت‌های حوزه گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی  باشیم. موفقیت و سربلندی شما و کلیه خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از درگاه باری‌تعالی مسالت می‌نمایم.

دکتر عباس کتابی

سرپرست دانشگاه کاشان

 

 


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: میراث فرهنگی دانشگاه کاشان دانشکده معماری و هنر انتصاب


( ۳ )

نظر شما :