انتصاب معاونان جدید اداری، مالی و پژوهشی دانشگاه کاشان

۲۳ آبان ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۴ کد : ۱۸۲۹۹ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۲۳۲۶

طی احکامی  جداگانه از سوی رئیس دانشگاه کاشان، معاون جدید اداری، مالی و مدیریت منابع و معاون پژوهشی و ارتباطات علمی این دانشگاه معرفی شدند.

دکتر عباس کتابی در حکمی دکتر داریوش دیدبان را به عنوان معاون اداری و مالی و مدیریت منابع این دانشگاه منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده است:

امید است با همکاری اعضای هیات علمی، کارکنان گرانقدر و دانشجویان عزیز و در راستای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب با روحیه جهادی و انقلابی و با برنامه ریزی و درایت لازم در اعتلای روزافزون امور اداری و مالی و نیز تحقق سند چشم انداز دانشگاه همراه با برنامه عملیاتی سالانه، گام های مؤثری بردارید.

دکتر دیدبان پیش از این رئیس دانشکده آموزش های الکترونیکی و آزاد دانشگاه را بر عهده داشتند و طی حکمی دکتر سید احمدرضا افسری به عنوان ریاست این دانشکده معرفی شدند.

 

 

همچنین رئیس دانشگاه کاشان در حکمی دیگر دکتر مهدی شبانی را به عنوان معاون پژوهش و ارتباطات علمی  دانشگاه منصوب کرد.

در بخشی از  این حکم افزوده شده است: با عنایت به شعار دانشگاه مردمی و جامعه محور و بیان این نکته مهم که فناوری و ارتباط با جامعه و صنعت، محور اساسی برنامه راهبردی دوم دانشگاه است، انتظار می رود با اهتمام جدی به این حوزه و تشکیل مستمر شورای فناوری دانشگاه و تقویت زمینه های آن در دانشکده ها و پژوهشکده ها، گام های اساسی در این عرصه مهم برداشته شود.

 

 

گفتنی است پیش از این دکتر عباس اقبالی معاون اداری مالی  و دکتر مجید منعم زاده معاون پژوهشی و ارتباطات علمی دانشگاه کاشان را بر عهده داشتند.

کلید واژه ها: انتصاب معاون اداری مالی معاون پژوهشی و ارتباطات علمی دانشگاه کاشان


( ۱۵ )

نظر شما :