برگزاری سومین کنفرانس بین المللی گل محمدی در پژوهشکده اسانس های طبیعی دانشگاه کاشان

۱۶ شهریور ۱۴۰۰ | ۱۵:۵۶ کد : ۱۸۰۲۴ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۹۲۱

رئیس پژوهشکده اسانس های طبیعی دانشگاه کاشان از برگزاری رویداد 2021 Rosa damascena  به عنوان سومین کنفرانس بین المللی گل محمدی در 17 و 18 شهریور ماه 1400 (مصادف با 8-9  سپتامبر) که با حمایت شرکت ایران گلاب در پژوهشکده اسانس­های طبیعی قمصر این دانشگاه انجام می شود خبر داد.

دکتر مریم اخباری، دبیر اجرایی کنفرانس افزود: درکنفرانس2021 Rosa damascena ، علاوه بر ارائه مقالات و کارگاه های آموزشی کاربردی، سخنرانی­هایی از اساتید برجسته ایران و جهان در حوزه دانش، صنعت و بازار در این خصوص ارائه خواهد شد. 

وی محورهای این کنفرانس را  شامل کلیه حوزه های علمی و فنی مرتبط با گل محمدی، شامل کشت، صنعت، تجارت، فن آوری و فراورده ها در هر دو حوزه تحقیقات دانشگاهی و اطلاعات مربوط به صنعت و تجارت ذکر کرد و افزود: همچنین برخی موضوعات عمومی مرتبط با گیاهان دارویی و معطر نیز در این کنفرانس ارائه خواهد شد.

مهندس مجید راهب، رئیس گروه صنعتی راهب نیز در این باره گفت: این رویداد می تواند نقطه عطفی در ارتقاء جایگاه گل محمدی ایران به عنوان یک سرمایه ملی و بومی، در کشور و دنیا باشد.

وی افزود: شرکت ایران گلاب یکی از بزرگترین شرکت های فعال در حوزه تولید فراورده­های گیاهان دارویی و معطر و به خصوص گل محمدی در ایران است و فعالیت گسترده­ای در حوزه صادرات محصولات و به ویژه محصولات گل محمدی و مشتقات آن دارد و علاوه بر حمایت مالی از کنفرانس، با بهره گیری از توان متخصصین خود، مشارکت جدی علمی در کنفرانس به ویژه در بخش صنعت و کارآفرینی خواهد داشت.

لازم به ذکر است برگزاری این کنفرانس به صورت مجازی می باشد .

دبیرخانه این کنفرانس به نشانی: https://icrd.kashanu.ac.ir   

اینستاگرام : https://www.instagram.com/icrd2021

کلید واژه ها: کنفرانس بین المللی گل محمدی دانشگاه کاشان کنفرانس بین الملی گل محمدی پژوهشکده اسانس های طبیعی قمصر


( ۱ )

نظر شما :