دکتر زراعت:تبیین اهمیت انتخابات برای مردم از رسالت‌های دانشگاهیان است

۰۵ خرداد ۱۴۰۰ | ۰۸:۴۷ کد : ۱۷۶۷۰ اخبار دانشگاه دانشگاه کاشان در رسانه ها
تعداد بازدید:۱۰۴۸

رئیس دانشگاه کاشان تبیین اهمیت انتخابات برای مردم را از رسالت‌های دانشگاهیان عنوان کرد و گفت: ناخدای کشتی جامعه باید دانشگاه باشد و زمینه حضور حداکثری مردم را در انتخابات فراهم نماید.

دکتر عباس زراعت در نشست شورای فرهنگی دانشگاه با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی امروز در معرض هجمه‌های سنگین رسانه ای و فضای مجازی دشمنان قرار گرفته است افزود: دشمن ما را رصد می‌کند و اگر حضور مردم در انتخابات کمرنگ و حداقلی باشد ضربه سنگینی به نظام وارد خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه شاخص ما دیدگاه مقام معظم رهبری است، خاطر نشان کرد: اگر بخواهیم کشتی به درستی به سر منزل مقصود برسد باید گوش به فرمان رهبر باشیم و دیدگاه‌های مقام معظم رهبری را سرلوحه امور خود قرار دهیم.

دکتر زراعت نقش دانشگاه و دانشگاهیان را در انتخاب درست و   زمینه‌سازی حضور هرچه بیشتر مردم، تاثیر گذار دانست و اظهار داشت: ما باید از این فرصت به درستی استفاده کنیم، داده تولید کنیم و واقعیت‌ها را انعکاس دهیم.

وی نظام اسلامی را ماحصل ایثار و فداکاری های رزمندگان و جانبازان و خون شهدا عنوان کرد و افزود: خون های زیادی برای این نظام ریخته شده است ولی متاسفانه  برخی کسانی که به ظاهر برای انقلاب  دل می سوزانند در فضای مجازی کلیپ و فیلم‌هایی پخش می‌کنند که می تواند آسیب و ضربه محمکی به نظام وارد  کند.

رییس دانشگاه کاشان پاکدستی، صداقت، ایمان وعدالت  را  از لازمه‌های  مسئولان نظام عنوان کرد و گفت: وقتی مسئولی اختلاس می‌کند، رشوه می‌گیرد، فساد می‌کند و به  بیت‌المال تعرض می‌کند با شعارها و آرمان‌های انقلاب هماهنگی ندارد.

دکتر زراعت افزود: باید آرمان‌های انقلاب را پاس بداریم  و اگر دفاع خوبی از ارزش‌ها و ولایت بکنیم و اصول و ارزش‌های اسلامی به درستی به مردم معرفی شود و به آن پایبند باشیم، موفق خواهیم بود.

دکتر زراعت امر به معروف و نهی از منکر را از مهمترین رکن‌های نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت: اگر حرف و عمل ما متفاوت باشد کشور آسیب می‌بیند.

انعکاس خبر در:

خبرگزاری ایرنا

خبرگزاری صدا و سیما

خبرگزاری حوزه

 

 

 

کلید واژه ها: انتخابات دانشگاه کاشان انتخابات ریاست جمهوری


( ۲ )

نظر شما :