رقابت ۹۹۹ داوطلب در آزمون دکتری سال ۹۹ با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دانشگاه کاشان

۰۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۶ کد : ۱۱۴۷۵ اخبار دانشگاه گزارش ویدئویی گزارش تصویری
تعداد بازدید:۳۳۸۶

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه کاشان و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش در آزمون سراسری دوره دکتری، مجموع کل داوطلبان آزمون نیمه متمرکز دکتری سال  99 در این دانشگاه را 999 داوطلب عنوان کرد و گفت: 581 داوطلب آقا و 418 داوطلب خانم برای آزمون امسال ثبت نام کردند.

دکتر قنبرعلی شیخ زاده تعداد غایبین آزمون دکتری امسال را 260 داوطلب ذکر کرد و افزود: در مجموع در آزمون امسال، 739  داوطلب در 135 کد رشته با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی به لزوم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در برگزاری آزمون امسال اشاره کرد و اظهار داشت: با توجه به ویروس کرونا، آزمون امسال با نظم و انضباط بیشتر و با رعایت کلیه موازین و پروتکل‌های بهداشتی بین داوطلبان، مراقبین وعوامل اجرایی و با رعایت حفظ فاصله اجتماعی برگزار شد.

دکتر شیخ زاده خاطر نشان کرد: ضدعفونی حوزه‌های امتحانی قبل و بعد از جلسات آزمون، تب سنجی داوطلبان قبل از ورود به جلسه امتحان و چیدمان دوبرابر فاصله بین صندلی‌های داوطلبان از جمله مواردی بود که برای پیشگیری از انتقال ویروس کرونا در این حوزه  امتحانی انجام شد.

پیام قدردانی سازمان سنجش آموزش کشور از برگزارکنندگان  آزمون دکتری سال 1399 دانشگاه کاشان

باسلام و احترام

مراتب تقدیر و تشکر معاون وزیر و رییس سازمان، مدیران و کارکنان سازمان سنجش را از جنابعالی (معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه) و همکاران محترم برای برگزاری مطلوب آزمون دکتری سال  1399 اعلام می نماید.

دکتر رضا محمدی معاون امور آزمونهای سازمان سنجش آموزش کشور


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: آزمون دکترا سازمان سنجش آزمون سراسری دکترا دانشگاه کاشان


( ۶ )

نظر شما :

جالبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۸:۳۷
رعایت پروتکل بهداشت یعنی این!!!؟؟؟؟؟ با این فاصله و... جالبه خودتون هم اول ایران میدونید..
پاسخ مدیر سایت ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۴۵

سازمان سنجش پیشنهاد فاصله ۱.۶ متری بین هر صندلی را ارائه داده و ما در بعضی از قسمتها بیش از این مقدار بوده و دانشگاه کاشان همه پروتوکلهای بهداشتی را طبق مقررات اعلام شده انجام داده است.