برگزاری اولین جلسه دفاع تمام الکترونیکی تحصیلات تکمیلی دانشگاه کاشان

۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۴:۲۸ کد : ۱۱۱۹۳ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۳۸۰۲
برگزاری اولین جلسه دفاع تمام الکترونیکی تحصیلات تکمیلی دانشگاه کاشان

با  توجه به محدودیت‌های برگزاری جلسات حضوری دفاع ناشی از شیوع بیماری کرونا و بر اساس ابلاغیه‌های وزارت علوم و مصوبه ستاد بحران دانشگاه کاشان، اولین جلسه تمام الکترونیکی دفاع تحصیلات تکمیلی  برگزار شد.

رییس دانشکده آموزشهای الکترونیکی دانشگاه کاشان افزود:  در این جلسه خانم مهدیه منعمی بیدگلی دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی برق با موفقیت از پایان نامه خود بصورت آنلاین و در بستر سامانه LMS دانشگاه در حضور اساتید داور و ناظر دفاع نمود.

دکتر داریوش دیدبان  عنوان پایان نامه این دانشجو را  ”برنامه ریزی مشارکت واحدهای نیروگاهی با قیود امنیت با در نظرگرفتن محدودیت شبکه گاز و سیستم‌های ذخیره ساز” ذکر کرد و اظهار داشت:  این پایان نامه تحت راهنمایی پروفسور سیدعباس طاهر و مشاوره دکتر علی کریمی انجام پذیرفت.

وی خاطر نشان نمود: با تسهیلات انجام شده، دانشجویان تحصیلات تکمیلی که کار مراحل تحقیقاتی آنان خاتمه یافته است با موافقت استاد راهنما و گروه آموزشی و دانشکده خود می‌توانند مراحل اخذ مجوز دفاع به روش آنلاین و غیرحضوری را با عنایت به شرایط ابلاغیه معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی انجام دهند تا مراحل فراغت از تحصیل ایشان با تاخیر مواجه نگردد.

کلید واژه ها: دانشکده آموزش های الکترونیکی دانشگاه کاشان آموزش مجازی دفاعیه الکترونیکی


( ۱۳ )

نظر شما :

دانشجو ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۴:۴۲
سلام وقت بخیر. امکان شرکت سایر دانشجویان در جلسات دفاع پایان نامه ها برای آشنایی وجود دارد؟