کمک ۲۰۰ میلیارد ریالی خیرین کاشانی به دانشگاه کاشان

۲۰ آذر ۱۳۹۸ | ۱۳:۲۲ کد : ۱۰۶۴۶ اخبار دانشگاه دانشگاه کاشان در رسانه ها
تعداد بازدید:۱۹۹۸
کمک ۲۰۰ میلیارد ریالی خیرین کاشانی به دانشگاه کاشان

مدیر عامل بنیاد حامیان دانشگاه کاشان از کمک 200 میلیارد ریالی خیرین کاشانی  در نشست بنیاد  حامیان خیرین به این دانشگاه خبر داد.

 علی محمد الماسی اظهار داشت: این میزان اعتبار برای ساخت و توسعه فضاهای آموزشی و پژوهشی این دانشگاه  همچون برای  ایجاد بنیاد کارآفرینی، مرکز تحقیقات علوم قرآن و حدیث و شروع طرح تصفیه خانه آب و فاضلاب دانشگاه هزینه می شود.

 وی به ساخت 30 هزار متر مربع فضای آموزشی با مشارک  خیرین از زمان تاسیس این بنیاد در دانشگاه کاشان  اشاره کرد و افزود: در حال حاضر هم بیش از سه هزار متر مربع فضای آموزشی، پژوهشی، خدماتی و رفاهی شامل مرکز مشاوره درمانی و آزمایشگاه  بیوتکنولوژی و خوابگاه با پیشرفت بیش از 50 در صد در این دانشگاه در حال ساخت می باشد.

 وی گفت: برای اجرای این طرح‌ها تاکنون بیش از 20 میلیارد ریال  توسط خیرین هزینه شده است و برای تکمیل آن  به  40 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

مدیر عامل بنیاد حامیان دانشگاه کاشان  تعداد خیرین دانشگاه کاشان را 50 نفر ذکر کرد و گفت: دانشگاه کاشان در جذب خیرین توانسته است رتبه نخست را در کشور بخود اختصاص دهد، به طوریکه خوشبختانه در نخستین کتاب حامیان آموزش عالی از 90 نفر خیرین، حدود 18 نفر آنها کاشانی هستند.  

الماسی نقش و تلاش خیرین را در توسعه علمی، آموزشی و پژوهشی این دانشگاه حایز اهمیت دانست و افزود: خیرین به جزء ساخت فضاهای آموزشی نقش بسزایی در توسعه امور پژوهشی این دانشگاه شامل بنیاد کتاب مطهر، بنیاد نخبگان سعیدی، صندوق قرض الحسنه فاطمه‌الزهراء(س) و سرمایه‌گذاری در زمینه فعالیت‌های پژوهشی دانشگاه داشته و خدمات ارزنده ای را بر جای گذاشته اند.

انعکاس خبر در :

وزارت علوم

خبرگزاری ایرنا

خبرگزاری صدا و سیما

کلید واژه ها: بنیاد حامیان حامیان آموزش عالی بنیاد خیرین خیرین خیرین آموزش عالی نیکوکاران واقفان دانشگاه کاشان


( ۳ )

نظر شما :