سلسله گزارش های مصوبات نشست آذر ۹۸ هیأت امنای دانشگاه کاشان

تصویب دستور العمل جدید تشکیل، فعالیت و ارزیابی واحدهای پژوهشی در هیأت امنای دانشگاه-۴

۱۷ آذر ۱۳۹۸ | ۱۱:۱۸ کد : ۱۰۶۳۵ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۵۶۷
تصویب دستور العمل جدید تشکیل، فعالیت و ارزیابی واحدهای پژوهشی در هیأت امنای دانشگاه-۴

تصویب دستور العمل جدید تشکیل، فعالیت و ارزیابی واحدهای پژوهشی در هیأت امنای دانشگاه

رییس دانشگاه کاشان،  تصویب دستورالعمل تشکیل،  فعالیت و ارزیابی واحدهای پژوهشی را از مصوبات مهم  نشست اخیر هیأت امنا عنوان کرد و گفت: در حال حاضر یک پژوهشکده نوع اول و سه پژوهشکده نوع دوم با مجوز شورای گسترش آموزش عالی در دانشگاه فعال هست.

دکتر عباس زراعت با اشاره به اینکه بر اساس آئین نامه‌ای که اخیرا از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ابلاغ شده است که پژوهشکده‌ها با رویکرد مساله‌محور و تقاضا ‌محور باید فعالیت کنند، افزود: مطابق آیین‌نامه ابلاغی، دستورالعمل پیشنهادی دانشگاه برای تشکیل، فعالیت و ارزیابی کلیه واحدهای پژوهشی دانشگاه در هیأت امنا تصویب شد.

وی خاطر نشان کرد: طبق این دستور‌العمل واحدهای پژوهشی منطبق با برنامه پژوهشی مشخص تشکیل خواهند شد و بر اساس نیاز سازمان‌های دولتی و عمومی و سازمان‌های بخش خصوصی و تأمین مالی آنها فعالیت خواهند کرد و پس از اجرای برنامه پژوهشی مصوب شده مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت تا بر اساس ارزیابی‌های انجام شده نسبت به تداوم فعالیت آنها تصمیم گیری شود.

رییس دانشگاه کاشان افزود: در این زمینه کارگروهی برای اجرای دستورالعمل مصوب هیأت امنا تشکیل می‌گردد تا وضعیت پژوهشکده‌ها و واحدهای پژوهشی با دستورالعمل جدید انطباق داده شوند.

کلید واژه ها: هیات امنا تصویب دانشگاه کاشان پژوهش


( ۲ )

نظر شما :