ثبت نام بیست و سومین دوره سفرهای ازدواج دانشجویی

۱۳ آذر ۱۳۹۸ | ۱۵:۰۲ کد : ۱۰۶۱۷ اخبار دانشگاه
تعداد بازدید:۱۶۸۲

جلسه ی رابطین ستاد ازدواج دانشجویی دانشگاه های کاشان به میزبانی نهاد رهبری دانشگاه کاشان برگزار شد.

مسئول نهاد نمیاندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه کاشان در ابتدای این نشست با اشاره به  اینکه در قران به ما توصیه شده است که مقدمات ازدواج زوجین را فراهم کنیم، افزود: با توجه به اینکه امروزه بلوغ جنسی با بلوغ اقتصادی جوانان فاصله دارد، باید تشویق دانشجوها در امر ازدواج در اولویت دانشگاه ها باشد.

حجت الاسلام و المسلمین روحانی خاطر نشان کرد: خوابگاه متاهلین، وام های کم درصد، سفر مشهد مقدس ستاد ازدواج دانشجویی و... از جمله مواردی ست که می تواند جوانان را به ازدواج دانشجویی تشویق کند.

وی  افزود: این سفر برای زوجین تنها یک سفر زیارتی نیست، آموزش هایی در این سفر برای زوجین برنامه ریزی شده است که بسیار کارآمد و مفید است و کمترین فایده ای که می تواند برای دانشجوی متاهل داشته باشد،امید و نشاط زندگی است.

در ادامه مدیر اجرایی دفتر نهاد رهبری دانشگاه کاشان در رابطه با دستورالعمل جدید سفرهای ازدواج دانشجویی توضیحاتی دادند.

رضایی بیان داشت: ثبت نام بیست و سومین دوره سفرهای ازدواج دانشجویی آغاز شده است و تا پایان ماه آذر ادامه دارد.

وی افزود: با توجه به استانی شدن دفتر نهاد رهبری دانشگاه کاشان در اعزام مزدوجین دانشجوی دانشگاه های کاشان بهتر است برنامه ریزی متمرکزی در سطح دانشگاه های شهرستان برای این برنامه داشته باشیم.

وی با توجه به تقبل هزینه اسکان و پذیرایی سفر سه روزه زوجین دانشجو توسط دفتر نهاد رهبری مرکز اعلام داشت در صورت هماهنگی و اعلام دانشگاه ها می توان با انتخاب تاریخ متمرکز اعزام گروهی در یک تاریخ از دانشگاه های کاشان را داشته باشیم.

وی اظهار داشت: اساتید دانشگاه های کشور نیز در صورتی که تاریخ ازدواج ان ها در بازه اعلام شده باشد می توانند در این سفر معنوی شرکت کنند.

مدیر اجرایی دفتر نهاد رهبری گفت: امکان کنسل کردن سفر تا یک هفته قبل از تاریخ اعزام وجود دارد، لذا ثبت نام کننده می تواند بعد از انصراف از سفر انتخابی، تاریخی دیگر برای سفر انتخاب کند.

رضایی در پایان به رابطین توصیه کرد: زوجین حتما در برنامه‌های ویژه و کاربردی این سفر شرکت کنند و کارت شناسایی هنگام پذیرش در محل اسکان همراه داشته باشند.

نشست کارشناسان و رابطین فرهنگی دانشگاه های کاشان به میزبانی نهاد رهبری دانشگاه کاشان، به عنوان ستاد استانی ازدواج دانشجویی و عتبات دانشجویی دانشگاه های منطقه کاشان برگزار شد.

لازم به ذکر است این جلسه روز دوشنبه 11 آذر ماه با حضور رابطین دانشگاه های علوم پزشکی، آزاد اسلامی، علامه فیض کاشان، پیام نور کاشان، پیام نور آران و بیدگل، علمی کاربردی کاشان و آران و بیدگل، دانشکده دخترانه فدک، فرهنگیان کاشان و آران و بیگل  و با حضور معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه و به میزبانی نهاد رهبری دانشگاه کاشان برگزار شد.

کلید واژه ها: ازدواج دانشگاه کاشان نهاد رهبری شروع ثبت نام ازدواج دانشجویی ازدواج دانشجویی


( ۱ )

نظر شما :